Har han rätten?
Nu är läget så att jag har mer eller mindre i två månader haft problem med underlivet, det svider konstant och blöder. Vilket medför att sexlusten inte är på topp som den brukar vara. Självklart är detta jobbigt för både mig och min pojkvän, har besökt läkare och fått medicin men är osäker på om den hjälper.Nu på senaste veckorna finns sexlusten men det går bara inte att ha sex då jag är för torr och svider otroligt mycket, kan hålla i sig i flera dagar efter, med andra ord det är inte värt och känner att jag vill låta det "läka". Men nu till saken min pojkvän runkar cirka 1 gång per dag vilket jag absolut förstår och respekterar men vissa dagar kan jag känna mig extra kåt och vill mysa på andra sätt än att ha sex ( man kan ju göra andra sexuella saker) då brukar jag ge pikar eller säga till så han inte runkar men han skiter i det och runkar ändå vilket gör att han inte är sugen längre och jag får bara "ta det". Han tycker inte det är värt och jag tycker det är väldigt egoistiskt,varför ska inte jag få ha något att njuta utav? Ska jag behöva vara orörd och känna mig oattraktiv tills detta är över (vilket kan hålla på hur länge som helst)
Så till min fråga: Är han orättvis eller överdriver jag bara?