Inlägg från: Tom Araya |Visa alla inlägg
  • Tom Araya

Tjockis

Vad vill du säga, att man som kille inte ska tända på ett annat utseende än ditt?

Jag tycker också vi ha sjuka ideal hos unga idag, med alldeles för smala modeller e.t.c, men det får ju inte mig att tända på vilken annan kroppsform som helst.

Förövrigt ser jag på bilden att du har lite mage, men jag ser inte den kroppsformen du antyder. Har du en annan bild som visar hela dig och i en rak vinkel?

• Tom Araya
    Mamma0911 skrev 2015-09-02 20:43:43 följande:

Jag menar inte att man inte får tända på andra kroppar än min, men det som delas å läggs upp å folk säger är sexigt är dom som är smala å snygga. Det är som ingen som delar en bild på en 2barns mamma å säger att hon är sexig. Det känns som att ska man va sexig så får man inte ha liten mage eller stora lår. Så denna hetys att man ska banta å träna för att få den perfekta kroppen

Jag har startat två slutna bildtrådar här på FL och där vågar killar och tjejer, män och kvinnor i olika åldrar, storlekar och former att visa sig som de är och få uppskattning för det, även tvåbarnsmammor. Alla är vackra på något sätt för någon. Så jag kan inte hålla med dig där.

Du får helt enkelt acceptera att du får olika reaktioner och bemötanden i olika sällskap...och i stora sällskap, de som finns där bilder visas mer offentligt, där finns också de som inte kan se och förstå en mogen människas attraktion och där finns även rena idioter.
  • Tom Araya
    Mamma0911 skrev 2015-09-02 21:49:15 följande:

Jag har svårt att se mig själv som sexig, jag är inte tjock. Men att visa mig i väldigt lite kläder har jag svårt för. För jag tycker inte min kropp är fin. Min hjärna har fått för sig att det är fult med mage å stora lår..... Jag gillar min kropp då jag har kläder på mig, men avklädd så nej

Du måste se dig själv som en helhet och inte bara en mage eller ett par lår.
    Du kanske har en alldeles fantastisk personlighet som får folk att gilla dig och vilja ha dig....på jobbet, som vän, som partner, som förälder e.t.c.
    Du kanske har ett sött ansikte, fina bröst, vackert hår eller något annat som är en visuell fröjd.
    Du kanske är den mest fantastiska partnern man kan önska sig.
    Det är allt sammantaget som gör dig attraktiv.
    Du måste tro på dig själv som attraktiv för att kunna attrahera.

Jag har stått ut med hemska frisyrer, stora magar, stora rumpor, stora lår, hängmagar, hängbröst...you name it...för att de kvinnorna har attraherat mig på andra sätt, både vad det gäller personlighet och utseende.
    Jag tror inte jag är jätte-unik med min egenskap att blunda eller bortse från det fula och se de vackra.
Svar på tråden Tjockis