Så arg på förskolan
Så fruktansvärt besviken på min sons förskola efter sommarlovet så hade dom flyttat alla i hans kull till stora avd utom han å 2 till min son snart 3
Han är så ledsen för hans kompisar inte går kvar å han tror att dom inte vill leka med han för dom flyttat hela kullen , alla fröknar säger olika ena säger att det är kö system andra att det bara är fullt å blir byte efter årsskiftet ledsnade å ringde chefen han pratar bara bort allt som det kommer bli så bra för min son å va en förebild till alla nyinskolade 1 åringar och att det inte är nått problem att skaffa nya vänner men nej mitt barn behöver aktiveras mera inte bläddra o en bok , han älskar å gå i skogen å leta myror å klippa å klistra precis som dom gör på stora avd. Dom glömmer att ta han på toaletten så kissolyckor blir varje dag , dom är så fullt upptagna av alla små så dom som är födda 2012 får klara sig själva , det är olyckor jämt han kommer hem med världens bula å nästan hål i huvudet ena dagen andra dagen världens sår under ögat dom glömmer å skriva tillbudsrapporter men idag fick jag nog min son älskar dagis aldrig vart några problem å lämna eller hämta men idag sprang han ut till sina skor å bara grina som aldrig förr å säger mamma jag vill heeem hur jävla ont gör det inte i mamma hjärtat bar in han på avd igen å sa att jag kommer ju snart å hämtar dig efter maten då sprang han ut igen med sån panik i sina ögonen hörde sedan av en kompis som lämnar på samma avd att ca 40 min efter jag lämnat satt han i ett hörn med sin snutte å napp jag tycker det är så förskräckligt att dom flyttat hans kompisar som han tror inte vill leka med han å sen börjar detta beteende att kriga om att gå till dagis han är super speedad när han kommer hem för där får han inte ut sin energi dom får bar leka i en liten instängd lekhage med typ gräs sand å en bänk det kallas jag inte att utvecklas , nu till frågan vem ska man försöka kontakta när varken personalen eller chefen tar en på allvar å bara tramsar bort hans fröken kunde inte ens ta kritiken jag sa utan att bli tomat röd i ansiktet man separerar bara inte en kull så dära å sen ska han ev separeras igen från han nya kompisar 1 åringarna jag vill ha min glada son tillbaka som ska få utvecklas å leka