"White Trash" namn?
Menar "Fröken" lägenheter rent allmänt? Mycket Melissa o Kevin på Östermalm
Lägenhetsboende, så målande beskrivet! Klockrent! ????
Menar "Fröken" lägenheter rent allmänt? Mycket Melissa o Kevin på Östermalm
Men det finns det säkert, men det jag undrade vad profilen "fröken" menade med folk som bor i lägenhet? Det är mer betingat vilket område , anser jag då många lägenheter i b la Sthlm kostar mer än en herrgård ute landet. "Korvspad", du hittar säkert en Carl i Tensta också om du letar ordentligt, men var ju inte det diskussionen handlade om...
Jag bor på Djurgården men har valt att ha mitt barn på en skola på Östermalm. I den skolan, samt i en av "systerskolorna", finns minst en Kevin.
Jag känner till föräldrarna till den Kevin som går i mitt barns skola och de är verkligen inga lågstatusmänniskor. Det tror jag inte att den andra Kevin's föräldrar är heller.
Då måste ha haft en tråkig dag...Ber om ursäkt om jag skrev mycket istället för många..
Du skrev "mycket Kevin och Melissa på Östermalm" (du borde dock ha skrivit "många"). Jag svarade bara att det finns MINST två, förmodligen fler.
Tack för infon ang Kevin på Östermalm...haha
Nu var det enbart en parentes. Poängen var att det finns MINST två Kevin på Östermalm. Förmodligen många fler än så.