Mångkultur
Börjar bli jävligt förbannad nu. Jag är ifrån Göteborg och jag vet att min stad har blivit förändrad till de sämre. Kriminaliteten och gäng krig förekom knappt på 80 talet. 90-talet yttersta lite utan allt har kulminerat nu på 2000 talet och skottlossningarna ökat samt döds-talen. Du behöver bara gå in titta på brottsstatistiken så vet man vilken grupp som utför skjutningarna och begår våldtäkterna. Nu hörde jag på radion att över 100 tals bränder har utförts av tre unga män mellan 16-21 och två har gripits ifrån Stadsdelen Tynnered. Vilka ungdomar bor mestadels i Tynnered jo invandrar killar.
Ska de vara så svårt att säga vilken etnicitet dessa killar har, varför mörkar media hela tiden.
Jag har bott i USA och den säger dom i nyhets uppdateringen de var en vit man som sköt eller 2 svarta killar som utförde misshandel.
Är så trött på detta mörkande samt hyllande av mångkultur. Här i Sverige är de svensk kultur som gäller och etik och moral. Vi kan inte vara tyst kring dessa problem upp på bordet nu.
Om ni mu feminister tycker vi män är så jobbiga var säger ni inte konkret vilka män de är som utför skottlossningar eller våldtar. Fega svin som blandar päron med äpplen. Sen försvarar ni en afghansk man som både slagit sin flickvän och mamma. Hur kan ni försvara detta feminister ge mig ett svar. Skäms ni inte, hycklare.
Nej en röst på SD.
Är trött på alla jävla skjutningar och nu 100 bilar i brand. Nu får de fan va nog.
Skyll er själva invandrare att svenskarna blir mer och mer rasistiska när ni inte kan bete er civiliserat. Ni talar om respekt visa de då mär ni fått komma hit. Jävla snorungar.
Om man är för jämställdhet är man emot burka och niqab. Punkt!
Polen, Ryssland, Danmark och Österrike mfl diskuterar inte detta. Bästa sättet är att lagstifta och tvinga muslimerna att rätta oss efter vårt tankesätt. Dom är gäst i vårt land eller vi är majoritet och häller västerländsk kultur.
Som en amerikan sa till mig och de stämmer.
Ni svenskar accepterar för mycket och ni måste vara mer hårda och bestämda vad som är viktigt för oss. Vi inte en tum. Tror de ligger något i detta vi ska fan inte bry oss vad andra kulturer säger här råder vårt kultur och synsätt på kvinnans rättigheter punkt slut. Vi ska inte ens diskutera en sådan här given fråga.