Hur många äggblåsor hade ni? Finns det hopp?
Nu ska vi snart sova på hotellet efter en bra kväll. Mycket redo för morgondagen! Och jag hoppas också att du får läsa ett positivt inlägg från mig här imorgon <3
Gällande juridisk förälder så blir vi det båda två. Det är det som är så bra med att man får göra detta i Sverige. I Danmark exempelvis så blir det en annan process. Då måste den parten som inte fött adoptera barnet, vilket ju är en process i sig. Nu blir min sambo förälder direkt. Hon har redan skrivit på ett papper nu innan IVF:en, att hon samtycker till att de gör såhär med mina ägg, haha. Jag fick inte ens skriva på något själv Sen ska hon väl skriva på något mer när det förhoppningsvis kommer en bebis. Men verkar ändå rätt smidigt. Till skillnad från vad jag hört bekanta berätta om Danmark.
Vad fin du är gällande Crinonen Jag ska höra imorgon om man kan ta dubbel dos. I så fall har vi ju till dubbelt 13 dagar, och ska ta totalt15 dagar. Så känns rätt lugnt i så fall. Men tack ändå fina du!
Vi hörs imorgon igen! Sov gott du och bebis! <3
Hej min vän! Äggplocket har gått bra. Men det blev bara 4 ägg. Försöker att inte vara ledsen för det, men det är svårt och min oro känns alldeles för stor just nu. Men jag hoppas så att de här 4 äggen är riktiga guldägg och att de befruktas fint och att jag får det perfekta tillbaka. Imorgon ska vi ringa labbet och få veta hur befruktningen har gått.
Helt slut nu. På väg hem och längtar tills jag får lägga mig ner. Kram till dig! Och släpp inte tummarna!
Slå på någon film eller serie när du kommer hem och försök att bara låta tankarna vara så gott det går. Du måste inte vara optimistisk eller peppad eller försöka intala dig att allt är solsken och rosor. Det är ok att känna besvikelse även om det än så länge inte är en dålig prognos på något sätt. Vi alla hoppades på fler ägg, så är det. Imorgon är en ny dag.
Vila ordentligt och ta hand om dig så gott det går. Tummarna kommer att hållas tills de ramlar av. LYCKA TILL!!!! Kram!