Cyanea skrev 2015-12-08 11:14:57 följande:
Jag blir lite full i skratt när jag läser detta, samtidigt som jag förstår paniken! Vilken grej! Tur att du avstod ;) Men det är så himla mycket i skallen när man ska hålla på med behandlingarna, de upptar liksom all plats där uppe. Mediciner hit och dit, aktiviteter man ska eller inte ska göra, tankar och känslor kring hela processen... Min man höll kollen åt mig på andra saker när vi var inne i karusellen, annars hade nog ingenting funkar ;)
Bara två dar kvar då innan karusellen börjar snurra igen. Jag håller tummarna för dig, det vet du <3
Hehe, ja det är helt otroligt. Man är ju helt väck.
Och krånglet fortsätter förstås. Just varit på Apoteket. Såklart är synarelan försenad. IGEN. Jag skulle hämtat den förra veckan. Då ringde de och sa att den kommer först den 5, men att jag för säkerhets skull kan komma i början av den här veckan. Tror du den kommit eller? Förstås inte. "Nu är nästa bud den 10e". Alltså vad fan.. Det är ju inte direkt så att det är något jävla lotteri. Så oerhört nonchalanta också de så jobbar där. Dessutom är den tionde försent. Jag sa typ "då får du ringa och kolla om de kan skicka den så att den kan komma imorgon". "Vad då, ska jag ringa grossisten menar du?" "Inte fan vet jag, men något får du fan göra".. Man kan ju undra om jag redan är hormonell
Blev skitsur.
Lugnat ner mig lite nu dock. Då sambon ringde en annan stad i närheten och kollade. Och de hade inne. Så har de inte fått in det på mitt Apotek imorgon (vilket de såklart skulle få nu då.. Då hon beställde från en annan grossist) så får jag åka en timmes utflykt. Så allt löser ju sig nu ändå. Om jag så ska åka land och rike runt liksom. Blir bara så irriterad på Apoteket också som är så okänsliga. Sen så hämtade jag min menopur också och då sa hon "ja det är bra att du gör det, för den tar upp hela vår kyl". Inte riktigt läge för den kommentaren va