pippilotter på en pojke
pippilotter är ju samma som typ pippilångstrum,p har med kallas också piplotter har jag för mig.
pippilotter är ju samma som typ pippilångstrum,p har med kallas också piplotter har jag för mig.
Varför överhuvudtaget sätta pippilotter eller tofsar i håret på en pojke. Han kan ju bli mobbad av de andra ungarna. Känns bara onödigt om man vill sitt barn väl
Jag tycker inte att det är fel att lära sin dotter att inte klä sig i korta kjolar. Det sänder ut fel signaler. Jag tycker själv att det är fint med långt hår på pojkar men tofsar, haha, där går gränsen. O du som skrev att man ska lära barnen att inte mobba, helt rätt, men du klarar inte att fostra alla andras barn. Man kan bara lära sina egna att inte mobba.
Tur att de inte är vanligt med såna pojkar. De flesta vill nog se ut som den grabb han är.
Hahahahahaha :)) i dina drömmar finns dom. Pojkar vill vara pojkar.
Vet du va! Du tycker som du vill. Jag tycker som jag vill. Det är det fina i kråksången
Bara vända på det vill ni vuxna se ut som motsatt kön altså det finns ju risk med mobbing och ja varför utmana ödet liksom bara för acceptansen .
Män med långt hår kan va hårdrockare de har oftast långt hår men man ser att det är en kille .
Det är DITT ansvar att lära dina barn att män och kvinnor är olika. Vad är det som är fel med det? Att ha något längre hår är en sak men att som pojke gå omkring i rosa klänningar ute och vägra ha annat är inte okej. Varför har du inte lärt din pojke, han vet ju inte stackarn. Du vill alltså att din son ska vara transvestit? I vår familj så sätter vi inte på pojkarna rosa klänningar och då vill dom heller inte ha det. Dom blir vad man lär dom att bli, hur kan man inte förstå en sådan enkel sak?
Är det okej för vuxna män att gå omkring med klänning nej det kan du glömma. SLUTA FEMINISERA pojkar och män.
Män är fantastiska just för att det är och ser ut som män. Och kvinnor som kvinnor.
Och det går bara om pojkarna får ha rosa rosetter, klänning och klackskor menar du?
Nej, det räcker med svammel.
Tycker ni att det är lika bra trevligt om era män börjar gå i klänning, rosa blommor i håret och klackskor, känner ni då er lika kanske tom mer tända.?
Nej, vi kvinnor älskar män för att dem är män.
Det behövdes inte. De visste vilka kön de var av. Mina pojkar hade defenitivt inte tagit på sig en rosa klänning. Det handlar inte ett dugg om att tjejer ska veta hut och allt va det va ni fabulerade om. Barnen ska inte behöva vara förvirrade könslösa individer. Orkar inte debattera mer i den här löjliga tråden. Ni får ha ert genusskitsnack med nån som bryr sig.
Vaddå ok? Mina barn har aldrig mobbat nån. Jag vet inte var ni har fått det ifrån!! Orkar inte med er längre.