pippilotter på en pojke
Varför sätter ni pippilotter på en pojke, klart man gör bort sig och säga vad heter Hon men vad hade ni förväntat er ser ju ut som en flicka ... seriöst.
Varför sätter ni pippilotter på en pojke, klart man gör bort sig och säga vad heter Hon men vad hade ni förväntat er ser ju ut som en flicka ... seriöst.
Ser ju flickigt ut och man tror det är en flicka lite taskit not barnet särskilt i skolan .
Eller ska det bli en hårdrockare tro?? vem vet
Vart bor du för det har jag aldrig sett bland dom hundratals barn som går i mina barns skola...
För att pojken kanske VILL ha det eller??
Varför får barnet "räkna med det"?
Varför inte bara sluta anta att ett barn är en flicka för att denna råkar ha uppsatt hår?
Inte för att det gör något om folk skulle tro det, människor tror ofta att min son är en flicka, även när han har helt "pojkiga" kläder på sig, men han har långt hår och då är man tydligen en flicka i alla lägen, oavsett klädsel. Men har aldrig lagt någon vikt vid det så det gör inte min son heller. Men det hade varit fint om folk kunde sluta anta att barn med långt hår/uppsatt hår är en tjej.
Vad är pippilotter? Är det något liknande papiljotter?
Bara vända på det vill ni vuxna se ut som motsatt kön altså det finns ju risk med mobbing och ja varför utmana ödet liksom bara för acceptansen .