Är jag bi/lesbisk?
Hej! Har en liten livskris nu och skulle gärna höra era åsikter. Jag har alltid känt en dragning till vissa tjejer. Tänder på tanken på tjejsex, tjejporr osv. MEN, tittar bara efter killar, ser bara en framtid med killar, älskar allt det intima i form av kramar, pussar, smek, hålla handen oså med en kille. Tror bara jag kan bli kär i en kille. Men har svårt att bli kåt med en kille. Till historien hör dock att jag är oerfaren sexuellt, har bara haft sex tre gånger i mitt liv med olika killar. Fokus ligger ofta på dom med avsugningar osv. Träffar en kille nu och då blir förspelet bara nån kyss, avsugning och sen förväntas jag vara våt och redo. Blir inte våt. Kan det vara för att jag känner press, för lite förspel? Kan man vara lesbisk men ändå bara föredra att vara tillsammans med en kille? Kan inte ens se mig själv tycka om att skeda, hålla handen och allt sånt med en tjej, men sexuellt känns det upphetsande. Har alltid gillat det förbjudna dock, kan det vara för att tända på tjejsex känns lite förbjudet som jag tänder på det? Mår så dåligt för gillar denna kille så mycket, men första sexet blev dåligt och känner inte att jag blivit kåt med honom... har inte heller blivit kåt med mina andra ons, bara varit nervös och spänd. vad tror ni? Blir alla hetero tjejer kåta av endast suga av sin kille? Tack för eventuella svar! :)