Inlägg från: Anonym (Mjo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mjo)

Känner inget när jag har sex

Anonym (Hmm) skrev 2015-08-23 18:06:11 följande:

Jo klart man känner att nåt är inuti, men det är inte så vanligt att kvinnor känner njutning av det då man inte har så mkt känsel i slidan.

Jag känner inte heller ngn njutning vid vaginalt sex, men jag känner ju att det är ngt därinne så att säga, men det är inte skönt. Men jag ser det inte som ngt problem då jag och min man har annat sex som ger oss båda njutning

Haha, whaaaaat? Utgår du från dig själv nu bara? Jag känner jättemycket, g-punkten o allt sitter ju där inne. Har jättesvårt att komma om man bara skulle stimulera klitoris.. Tex bakifrån, varför skulle de flesta tycka att det är så skönt? Klitoris är ju knappt med alls från utsidan i den positionen!?
  • Anonym (Mjo)
    Anonym (Jnuas) skrev 2015-08-23 19:58:13 följande:

Haha du låter som en bitter kärring helt ärligt.

Tur nog är jag inte helt dum i huvudet, klart jag vet att de finns annat sex oxå vilket är skönt! Men jag ställde frågan för att ja ville veta om andra har samma probleme och om man kan göra något åt saken. Fortsätt ha sex med din gubbe :)

Jag utgår från mig själv. Men skönt att andra inte har samma problem

Håller med..

Skulle tippa på att det till stor del har att göra med att du blir för våt. Alla gynekologer kommer säga till dig att det bara är bra o att man inte kan bli för våt..

Vet inte om det finns nåt man kan göra åt det.. Jag blev torrare av vissa preventivmedel (p-spruta, bla) men då kunde slemhinnorna bli lite irriterade ist. Men då kunde man iaf välja mängd glidmedel..

Prata med någon på gyn?
Svar på tråden Känner inget när jag har sex