Inlägg från: Anonym (Jnuas) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jnuas)

Känner inget när jag har sex

Hallå!

Har ett litet problem, rätt störande problem.
    När jag har sex så känner jag ingenting, ingen njutning eller så även fast jag är kåt och trivs med den personen jag har sex med.
    Jag är typ alldeles för blöt!? så det känns som att njutningen domnas bort.
    Har haft det problemet rätt länge. Blir föööör blöt, så känner ingenting alls och det är så tråkigt. Någon som känner igen sig? Eller vet om det kan bero på annat? 

• Svar på tråden Känner inget när jag har sex
  • Anonym (Jnuas)

Exakt, vaginalt. 

Jobbigt när killen njuter och man ligger där och känner inte ett skit.

Som jag sa innan, jag blir så blöt att det känns som att de blir värre då.

Ja, jag vet hur det ser ut inuti. och olika delar, vad är de för frågor?

• Anonym (Jnuas)

Ja men det känns kanske 2 sek precis när dom fört in den, men sen försvinner känslan helt vilket är otroligt jobbigt. Man vill ju ha bra sex.

• Anonym (Jnuas)

Haha du låter som en bitter kärring helt ärligt.
    Tur nog är jag inte helt dum i huvudet, klart jag vet att de finns annat sex oxå vilket är skönt! Men jag ställde frågan för att ja ville veta om andra har samma probleme och om man kan göra något åt saken. Fortsätt ha sex med din gubbe :)

Jag utgår från mig själv. Men skönt att andra inte har samma problem

• Anonym (Jnuas)

Jag har pratat med gyn om det och deras svar suger som vanligt.
    Ett svar var tex: "Det kommer kännas mer när du är med en partner du har massa känslor för" 

Sen så har jag provat en del ställningar. Men doggy kanske känns mer av alla dom jag testat. Fast känslan varar precis när man börjat, sen återgår till känslan då jag inte känner ett skit. 

Och det där med långsamt in, och att han stannar sen fortsätter har jag oxå testat, men de funkar inte på mig för då känner jag ingenting till 100%. Hört att många gillar det där, men dessvärre har det ingen effekt på mig.

• Anonym (Jnuas)

Inte kul å höra... Hoppas de oxå löser sig för dig!

Jag har tänkt på det där att torka av sig, men ibland är det inte så lätt när man håller på för fullt. Kan döda stämningen lite, men ska absolut testa!

Svar på tråden Känner inget när jag har sex