BF maj 2016
Vågar nog hoppa in här som nyplussad ???? bf 19 maj! Storebror har nyss fyllt två år. Ska bli roligt att följas åt!
Vågar nog hoppa in här som nyplussad ???? bf 19 maj! Storebror har nyss fyllt två år. Ska bli roligt att följas åt!
Hejsan!
Nyplussad nästan och bf 20 maj!
Har dock en fråga om någon är kunnig?
Om jag har en cykel på 28 dagar, MensenS första dag 13e aug. Vad är störst chans, att barnet blev till 24e aug eller 26-29e? Hehe
Jo de såg jag i en uträknare...det var mer så att jag är nyfiken. På vilket samlag som ledde till det.
Omöjligt att veta eftersom spermierna överlever i äggledarna upp till 5 dygn, så även om ni låg den 24/8 och varje dag fram till den 28/8 och ägglossningen sker den 28 så kan det vara en spermie från den 24 som befruktar ägget. ????
Lättnaden idag alltså! :) Upptäckte att jag hade ett digitalt test hemma, tog det och det visade 2-3 veckor, i lördags visade det 1-2 veckor. HCG måste alltså ha stigit. Mitt aningen svagare test igår var nog bara ett dåligt test trots allt. Nu är det färdigtestat!
Jag spydde lite första gången idag. Är det någon annan som också mår illa redan?