Novembersmile skrev 2015-09-13 15:25:24 följande:
21 dagar kvar till VUL.
På kvällarna sväller magen extra och jag har börjat få lite illamående emellan åt och halsbränna. tuttarna ömmar pyttelite, knappt.. ökade flytningar senaste dagarna. Det som märks mest är nog tröttheten, konstant supertrött och somnar tidigt på kvällarna.
Hur mår ni? och var bor alla?
Är i vecka 7+1. Min mage ä svälld hela dagarna, mest på kvällen. Magen funkar inte alls som den ska :/ mår illa, svårt att äta, frukt går o vatten allt annat får ja tvinga i mig för jag måste. Min sambo märker mycket på mitt humör(vilket jag inte erkänner) ;) ont i brösten som bara den,Kissar jämt, tror jag åkt på en urinvägsinfektion:s har aldrig haft förut men sviten när ja kissar och känns som jag är kissnödig hela tiden:s
De är skönt att man har symtom de känns ju att man är gravid, men min syster är i v.21 nu och hon kände knappt nått, blir lite avis ibland! Haha:) har även ledgångsreumatism som jag tyvärr inte kan ta nå mediciner för just nu, så de tar också på krafterna,
Ett litet gnäll inlägg, men även dom tuffaste dagarna så är de värt allt i världen!:)
Jag bor i Filipstad :)