Inlägg från: Digestive |Visa alla inlägg
  • Digestive

Opinionsundersökningar

Med det sagt så ska allt tråden och vad den har för diskussionssubstans bemötas; glödlampan, som symboliserar en idé, känns väldigt missvisande som ikon.

• Digestive
    Nerfherder skrev 2015-08-21 18:20:55 följande:

Har du något att säga om Topic, eller är du bara här för att tjafsa sönder tråden?

Haha.. säger människan som så sent som igår, hoppade in i en annans tråd och enbart lämnade en uppmaning om att trådstartaren borde dra till skogs efter sig. Ironin som vissa klär sig med, det behövs nog en walking closet i detta fallet.

Hela så kallat topic består bara av tjafs. Trådstarten handlar mer om Nerfherder än om någonting annat överhuvudtaget. Har inte lust att diskutera Nerfherders perceptionsförmåga i förhållandes till andras, i ett forum för politik. Upplevs det som chockerande?
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Digestive
    Analysera mera skrev 2015-08-27 14:28:17 följande:
    De är inte bara förundrade, de är fullständigt besatta. SD - ryggdunkarklubben nr 1, för menlösa individer 2015.
    Ironin att använda stämplar som "ryggdunkarklubb" - i en tråd som enbart existerar för inbördes förundran och bashing av sverigedemokrater.

Beskåda trådstartaren, on topic!
  • Digestive

När det raka svaret på ett inlägg anmärks som off-topic medan ursprungsinlägget inte markeras på något vis - you have just been nerferded.

FDFMGA och Nerfherder; hur brukar ni framställa Sverigedemokraterna nu igen, lite som en sekt va?

Tomte

• Digestive
    Nerfherder skrev 2015-08-28 20:24:36 följande:

Hur är jag dryg? Jag frågade ju i vilket inlägg du citerat eftersom jag inte kunde hitta det.

Varför måste man diskutera något, min TS är endast menat som en informativ upplysning.

Startar en tråd som per definition klassar allting som off-topic - familjeliv just got nerfherded.

Hur Nerfherder skulle kunna placeras under konceptet "dryg"? Oh, plz..
Svar på tråden Opinionsundersökningar