• Svar på tråden Pressade av SD: S+M = sant nu?
  • Roseno
    Nerfherder skrev 2015-08-21 15:31:26 följande:
    Ja. SD:are brukar ha svårt för det där med matematik.

Vad jag menar är, har duben källa?
    Ska jag ha källa på att SD fick 6% 2010, 12,6% 2014 och har c:a det dubbla nu enligt flera mätningar och massmedia?

Det jag är bäst på är just att räkna pengar, resten i SD är kallare.
  • Roseno
    Flash Gordon skrev 2015-08-21 15:21:09 följande:
    Just så.

Därför är det enda tänkbara skälet att behöva ett samarbete mellan S&M i denna fråga att man tycker sig behöva ta obekväma beslut.

Typ, inskränkningar.

Är det bara "öppna era hjärtan" det handlar om så duger dagens situation.
    Det gjorde dom i massvis med år fram till hösten 2005 och är egentligen deras poltik som Vidar Andersson mfl påminner om.
  • Nerfherder
    Roseno skrev 2015-08-21 15:38:45 följande:

Ska jag ha källa på att SD fick 6% 2010, 12,6% 2014 och har c:a det dubbla nu enligt flera mätningar och massmedia?

Det jag är bäst på är just att räkna pengar, resten i SD är kallare.

Förut sa du 12% så räkna är nog inte din grej
  • Roseno
    Nerfherder skrev 2015-08-21 15:46:32 följande:
    Förut sa du 12% så räkna är nog inte din grej
    Om du hör min röst att jag sagt något så förstår vi att du är chockad hur det kan gå emot dig
  • FrauCasio

Demokrati sägs råda i Sverige, vilket innebär att regeringen ska verka å folkets vilja. När nu folket (majoriteten) inte är för denna enorma massinvandring och dess enorma kostnader och annat katastrofalt som det innebär så ska regeringen följa detta eftersom det är ju vi folket som styr. Allt annat är regim och maktmissbruk, diktatur.

• Nerfherder
    FrauCasio skrev 2015-08-21 16:06:25 följande:

Demokrati sägs råda i Sverige, vilket innebär att regeringen ska verka å folkets vilja. När nu folket (majoriteten) inte är för denna enorma massinvandring och dess enorma kostnader och annat katastrofalt som det innebär så ska regeringen följa detta eftersom det är ju vi folket som styr. Allt annat är regim och maktmissbruk, diktatur.

Vilken majoritet? Den i dina drömmar?
  • Nerfherder

• Roseno

Därav det jag länkade till och är trådens ämne :)
  • Roseno
    Roseno skrev 2015-08-21 16:11:26 följande:
    Därav det jag länkade till och är trådens ämne :)
    Vi förstår att ni är i chocktillstånd nu med trauma, men tänk tillbaks 2005 och bakåt, hur var det då?
  • Roseno
    Nerfherder skrev 2015-08-21 16:08:52 följande:
    Vi förstår att ni är i chocktillstånd nu med trauma, men tänk tillbaks 2005 och bakåt, hur var det då?
Svar på tråden Pressade av SD: S+M = sant nu?