pco skrev 2016-06-12 23:18:56 följande:
Hej tjejer, har inte varit inne på ett tag.
Såg att någon hade räknat till 9 ord, wow :)
Hur går det med era små?
Här går inte lillan än. När jag håller i ena handen så går lillan med bredsida framåt o Liiiite att den dras med (inte lyfter ordentligt) på höger fot. Funderar på o kolla upp, vad tror ni?
Hon babblar dock på mkt o säger mamma,pappa, titta dä, kanka (ankan), apa, åppa (hoppa) o sen mest babbel.
Asså, hon får vredes utbrott när vi säger nej, kastar allt hon kommer åt och vill hon ha någon hon ser så verkligen iiiil skrik 'däääää' oj oj säger jag bara (tom BVC sa att detta är en bestämd dam)
Hon har oxå börjat vakna på natten och vara ledsen :( ... Ja det är tusen saker som är just nu. Kommer pappa hem blir hon jätte glad o lyfter upp armarna, kommer jag hem, ser hon bara sur ut. Men är jag hemma så är det mest jag som duger.
Pco o malle - lillan kan också vara enormt bestämd o få utbrott precis som era! Hon har de senaste två nätterna sovit så oroligt fram till kl 23, sen bättre, igår fick hon dock alvedon då jag undrar om tänderna spökar...vi ska ut i flyga idag så hoppas inte det är örat som spökar. Ska nog ge alvedon i förebyggande syfte. Ang gång så har lillan ökat på farten vilket också resulterar i vinglighet, så tror inte ni behöver oroa er men sök BVC om ni är det.