Tjej78 skrev 2016-05-09 21:40:34 följande:
Precis hemkommen från gympan, 60 min intervall flex på Friskis & Svettis. Intensivt och sjukt jobbigt men så himla roligt och så skönt nu efteråt.
Maten har ordnat upp sig, idag har hon ätit välling kl 6, gröt kl 8, hel burk kl 11.30, två (!!) mackor till mellis kl 15 och sen hemlagad kålpudding med potatis och sås i massor vid 17.30 sen sluka hon vällingen kl 19.15. Tror hon är inne i en växtperiod nu efter att ha gått på diet i en vecka :) Dessutom sov hon och storasyster hela natten inatt, vi kunde knappt tro det när vi vakna i morse.
Kalas nästa söndag, vi blir 18 st. Bara lillan och storasyster som är barn, resten är från 22-85 år. Kaffe och tårta till efterrätt är redan bestämt men innan dess då, dessutom en vegetarian och en som inte äter fågel...... Jag tänkte paj men sambon tyckte det kändes fattigt. Tips någon??
Paj låter väl jättebra! Kan du göra i långpanna eller nåt. Kanske västerbottenpaj o grönsallad till?
Heja heja med träningen! Jag jobbar på med löpning men sååå jobbigt... Astman hjälper inte till heller.
Roligt att det rättat till sig med maten!