Majbebisar 2015
Usch hoppas det hjälper och inte fler får den! Det är ju tyvärr smittsamt som attan :(
Usch hoppas det hjälper och inte fler får den! Det är ju tyvärr smittsamt som attan :(
Ang. Läggningsrutin kör vi (bad ), gröt, pyjamas, lugn lek liten stund, 2 pekböcker och en sång. Sen släcker vi och låg bredvid tills hon somnade i vår säng. Nu måste jag fundera på hur vi ska göra när hon har eget rum. Lägger jag henne i hennes säng kommer hon gallskrika :(
Idag har lillan visat förbättrad balans o stått själv mkt längre än tidigare! Hon har även visat att hon kan kliva i o ur en låda med låg kant o krypa under saker är jättekul! Skaka på huvudet är också en ny grej :) vad det händer saker!
Då börjar arbetslivet igen imorgon..... Lämnar över stafettpinnen till sambon och hoppas på en aha-upplevelse :)
Blev så ledsen idag :( jag var i lekpark med barnen o det var jättemånga barn. Min mellan kan ha svårt att hantera det o mkt riktigt knuffade han till flera barn :( både han o jag var ledsna då vi kom hem. Tycker det mest blir en massa nej till honom just nu o det känns så tråkigt. Nu måste vi fokusera lite extra på honom känner jag så i helgen ska det bli egentid för honom med en av oss föä!
Första dagen på jobb gick bra, allt var sig likt. Tog en mjukstart, var bara på plats i 5 timmar, allvaret börjar på riktigt på måndag. Kändes konstigt i bilen när jag körde in, kändes liksom som om jag glömt nått :) Mysigt att få komma hem sen och mysa med flickorna.