Serah skrev 2016-03-18 13:29:18 följande:
Ja, idag är vi lugna och mer utvilade dessutom :) vi hade ju tänkt att han skulle vara hemma nu till våren så att jag kunde jobba. Men ödet ville ju annat.
Ok. Hur länge hade du tänkt vara hemma? Har ni fått förskoleplacering för lillan?
Jag är i v 17 nu. Men känner knappt några rörelser alls. Jag tror jag känt nån buff till och från men är fortfarande osäker om det är det eller tarmarna. Är nojig som tusan vilket säkert också påverkar mitt humör endel hehe. Och jag får ju inte lyssna på hjärtat för här i kommunen gör det inte det förrän v 25... Jag kan gott vänta till rul, tycker bm (som är om tre veckor.. Evigheter ju)
ja så har det varit med alla mina tre. De var tvugna att ha dreggellappar konstant. Vad skönt att din lilla inte dreglar så mycket :)
Hur är det med op såret idag?
Jag blir hemma till fsk-start. Vi har fått plats på fsk vi sökte till mitten av augusti.
Jag har varit jättenojig under mina graviditeter. Tre veckor känns jättelänge förstår jag men det kommer gå fort. Tänk snart rul! Har ni kollat kön med de övriga? Ska ni kolla nu. Men att det var så sent med hjärtslag, att lyssna alltså?! Jag har lyssnat tidigt alla ggr.
Såret läker bra men är blåslagen runt om eller snarare gul ;) mer rörlig men vilar nu medan barnen sover.