Majbebisar 2015
Förstod era barn att vi skruva tillbaka klockan i natt?? Vår lilla slog upp ögonen 04.30, acceptera att ligga kvar till 05 men sen ville hon upp. Vi som ska ha dop idag.....
Förstod era barn att vi skruva tillbaka klockan i natt?? Vår lilla slog upp ögonen 04.30, acceptera att ligga kvar till 05 men sen ville hon upp. Vi som ska ha dop idag.....
Tjej78 - hur gick det igår med dopet?
Hur har ni det tjejer? Här har lillan börjat prutta med munnen o tungan ut o massa bubbel o mkt mamamam o babbabamamam o även börjat dra av sig sockan :p
Så kul o bara sitta o kolla på hennes o hennes nya påhitt :p
Det senaste här hemma är att lillan går upp i brygga när hon ligger på rygg, sätter i fötterna och sen trycker hon upp hela kroppen. Klappa med fötterna är också nytt och sen ser det ut som om hon försöker krypa när hon ligger på magen. Trevlig helg till alla!!
Just nu har vi stora problem med att få vår dotter att äta :( Idag börja dagen kl 05.30 och eftersom sista målet var 23.20 tänkte jag att hon skulle vara vrålhungrig (hon brukar nämligen äta vid 3.30) men hon ville inte ta flaskan!! Tror hon ätit typ hälften av vad hon brukar men verkar ändå som vanligt dvs glad och nöjd. Lillan är nu 5 1/2 månad och eftersom hon ligger över kurvan är jag inte orolig men man undrar ju varför.... Någon annan som känner igen sig?
Hur bra förstår ni era barns skrik? Kan ni höra på deras skrik om de är hungriga, trötta, närhet osv?
Idag när lilla gick upp 05.20 och vi börja dagen i lugnt tempo funkade det fram till 06.25 då haverera hon i babygymet. Eftersom hon inte ätit sen 23.30 tänkte jag, nu vill hon ha mat men ack. Nu i efterhand tror jag bara att hon var less på gymet och ville vara i famnen. Jag tycker alla skrik låter lika.....
Börjar knorras i vagnen nu när vi är ute så sittdel får det snart bli!
Hur pass bra sitter ditt barn? Min lilla har aldrig gillat att ligga i vagnen när vi är ute och går om hon inte är trött och ska sova. Jag vill jättegärna byta till sittdelen men hon kan ju inte sitta.....