Majbebisar 2015
Hon tittar inte på tv, om hon inte vaknar väldigt tidigt och jag köper mig tid genom att sätta på Babblarna på paddan :D Hon vaknar 4-5 gånger per natt och går upp mellan 5/6 så ibland orkar jag inte.
Lillan har äntligen börjat äta och snaskar gärna i sig gröt två gånger om dagen :) hon har även lärt sig blåsa ut luft och kombinerar gärna dessa två ^^
Min lilla är SÅ jobbig just nu, bara gnäller och gnäller, är aldrig nöjd. Måste va nått utvecklingssprång på gång, hoppas det vänder snart. Lite tråkigt att hon har sådant humör just nu, vi ska ha dop på söndag..... Sen som pricken över i:et är jag dunderförkyld och kommer se ut som Rudolf med röda mulen på alla bilder.
Pussilullan - vi har med såna nätter här :( och hon verkar bara vakna för att snutta lite och sedan somna om. Läste nånstans att det kan bli så i denna åldern men gud vad töligt det är!
Imorgon åker vi! Har packat och packat. Hoppas verkligen det går bra att flyga denna gången med. Mamma hade boka in oss alla fem i samma rum, så hoppas alla vill vakna 4-5 gånger per natt och gå upp 6 :D