Blicka skrev 2016-08-07 09:03:07 följande:
Kul att du är tillbaka igen :) hoppas ni haft en fin sommar.
Bara fint med oss o lillan. Hon utvecklas så mkt o känns stor. Förstår så himla mycket :) och vill hänga på brorsorna hela tiden.
Tufft med jobbstart, snart min tur... Nervös är jag! Hoppas det snart lättar för dig iaf. Blir det heltid när lillan är på fsk eller hur lägger ni upp det?
Lillan sover i vårt rum ännu. Vi störs inte av det o hon inte av oss så det går bra än så länge.
Ang att gå - det kommer nog snart ska du se. Alla är olika! Vill hon gå med stöd?
Ang fsk så har vi till våra haft ett par stövlar, ett par goretex joggingskor, regnställ, skalkläder, vantar galon o vanliga, keps/mössa, snutte/napp o extra ombyte i två -fyra uppsättningar. På vår fsk sover barnen inne så vi har inte behövt ngn fskvagn. När börjar lillan?
Idag bilar vi ner från norr, dagens aktivitet planerad! Vi hoppas lillan köper att sitta i bilen typ tio timmar inkl stopp. Imorgon börjar sambon jobba o jag blir själv med barnen tills skolstart den 17e.
Ja att de gör, de förstår otroligt mkt :) ja hehe de härmar så mkt alla andra.
Nu är min man hemma o sen skolar han in henne o då blir det tyvärr heltid för oss båda men ibland jobbar jag långa dagar o är därför ledig några dagar ist i veckan. Det blir tufft men vi måste jobba. Hur tänker ni där?
Ja hon går med leksaker o en hand när man håller o går mellan alla saker om det inte står för långt bort men så fort vi går o jag släpper taget så sätter hon sig ned. Hon går 6-8 steg mellan oss men inte mer än så. Känner mig så orolig inför fsk att hon inte ska hänga på alla andra :/
Vad är goretex för joggingskor? Var köper man det? Tänker oxå typ joggingskor, stövlar, samt allväders? Vad tror du?
Hon börjar nu 29 augusti. Tänker om kängor oxå är bra? Elr är det bättre o ha sånna skor hemma?
Gick bilresan bra? Ja det blir såklart tufft att plötsligt vara själv igen med allt :/ men du börjar jobba då runt 17? Är det då lillan skolas in? Har ni de på samma elr?
Just ja, har ni inneskor? Tips på bra inneskor på fsk?