Majbebisar 2015
Duktigt att sova utan napp :) hur lyckades du med det? :)
Vi är sjuka igen :/ + att lillans tänder där uppe har spruckit i igenom oxå. Extra jobbigt för henne :/
Duktigt att sova utan napp :) hur lyckades du med det? :)
Vi är sjuka igen :/ + att lillans tänder där uppe har spruckit i igenom oxå. Extra jobbigt för henne :/
Vi var för ett par dagar sen på BVC lilla va 72cm och 9230 tung :)
Lillan ändrar lite mat tider beroende på när hon vaknar men oftast
07.30 gröt
9.30 ibland något litet då hon vill ha
11.30 lunch
14-14.30 mellis
16.30 middag
19.00 gröt
Vad ska ni göra i påsk? :) o hur o vad isf hör ni med påskägg till de små? Påskpresent kanske? Jag tycker det är så svårt då vi ska till min mamma i Sthlm o kusinerna får ju påskägg o såklart vill hon oxå ha när hon ser de äta.
Jag tycker lillan förstår rätt mkt ändå, vet var lampan o de närmsta är typ mamma pappa moster kusiner(2st) mormor o morfar samt farfar men inte farmor hehe.
Pekar på boll o stjärnan o katten i böcker. Håller fram tv kontrollen mot tv när vi säger det. Klappa händer o vinka hej o hejdå
När jag säger 'åh får mamma gosa din ninis' tar hon den o sätter den vid min kind. Osv
Dock har hon inte rest sig upp än, bara på knäna o ena foten i golvet men inte mer.
Går era med grejer elr?
BVC o tio månaders kontroll. Vi har då en liten tunnis... 8430 gram o 72 cm lång. Ska börja tillsätta mera fett i maten.
Själv har jag en deppdag... Uselt väder, lite för ont för att vara ute o gå långt, i behov av lite umgänge men med ögoninflammation hos lillan blir det inget sånt. Suck. Är lite trött på att heller inte få så mkt bekräftelse på allt jag gör hemma... Tas för givet känns det som! Nu har jag slagit mig ner i soffan medan lillan sover o ska ta fram ngt att pyssla med.
Här gillas tyvärr inte majskrokar längre utan endast ostbågar funkar haha
Jo förresten fruktstänger går bra men inte heller de andra majskrokarna. Hon gillar endast fruktstänger o sånna smutties ibland :/ hon fick russin på ett kalas i godispåsen med en smoothie som hon heller inte pt. Bara om jag oxå tar en, suck haha.
Pco - största problemet nu med astman är att jag har en konstig smak i munnen (inte svamp har kollat) o tror det är medicinen jag la till som gör det. Har nu minskat den efter snack med doktorn o nu hoppas jag att det ska gå över.