Blicka skrev 2016-05-31 22:39:01 följande:
Serah - hur är det med dig o familjen? Har tänkt på er.
Pco - har aptit o mage rättat till sig?
Tjej78 - blir det snart semester o hur tycker du det går att jobba. I augusti/september är det dags här... Snart ju!
Summa21 - hur har ni det? Hur blir sommaren för er - ska storebror få långt lov? Mina stora får nio veckor! Vem vet kanske jag längtar till jobbet efter lillans inskolning ;)
Jag är fortfarande dunderförkykd, varit det i 3 veckor nu :( Idag fick svärfar rycka in och skriva ut recept till mig så förhoppningsvis funkar penicillin och rinexin mot den kombinerade förkylning/bihåleinflammation/ont i öronen. Om inte får jag väl palla mig iväg till en vårdcentral. Allt är bra med sambon och tjejerna, den lilla lite extra gnällig idag men hon vaccinerades igår. 1-års kontroll, 75,5 cm och 10,2 kg :)
Så trött på mitt jobb, fick ingen ny kick eller energi av att vara hemma nästan ett helt år. Söker andra jobb men just nu växer det inte på träd. Fått ett erbjudande men inte riktigt det jag söker så jag tackar nog nej till det, inte bestämt mig till 100% än.
Ska inte ha semester förrän torsdag vecka 28 så ett tag till men då blir det i 4 veckor.
Lillan har fått plats på förskolan med start 15/9. Samma som storasyster går på fast annan avdelning, den avdelningen storasyster gick på innan, vi har 1-3 år och 4-6 år.