Inlägg från: Elaaunna |Visa alla inlägg
  • Elaaunna

socialen tog min 1 månaders dotter utan grund

Håller med!

Anonym (FEL!) skrev 2015-08-16 13:19:34 följande:

Bra talat!

Typiskt soctanter att ta åt sig personligt och i alla lägen hävda sin rätt - föräldrar som förlorat sina barn har ingen insikt - och soc gör ALDRIG fel! Någonsin! Har aldrig hänt!

Ovanstående betyder för den oinsatta att även då soc HAR gjort fel är de mästare på att vända sina misstag så det i slutändan ÄNDÅ är föräldern som felat.... Tröttsamt och lika tröttsamt är det med alla dessa naiva människor som litar på soc till förbannelse och totalt vägrar inse att soc gör FEL! Ofta! Och då får familjer, barn och kanske såna som ts lida och genomleva oerhörda trauman som sätter spår för livet!

• Elaaunna

Vad vet du om vad har jag hört, och varför tror jag på det jag tror?! Jag har sett märkliga beslut av myndigheter förut, har noll förtroende för de! Hoppas TS får tillbaka sitt barn!

Det är skrämmande med så mycket inkompetens på soc(andra myndigheter med)!

Nerfherder skrev 2015-08-16 14:49:42 följande:

Det är fortfarande tröttsamt med människor som tycks tro att man bara måste tro på allt de skriver. Speciellt om det är något negativt om soc, och det enda de har som bevis är hörsägen av typen "min mammas brorsan kusin" har sagt...

Svar på tråden socialen tog min 1 månaders dotter utan grund