socialen tog min 1 månaders dotter utan grund
VÄGRAR tro att en baby tas från föräldrarna utan rejäl anledning. TS får det att låta som om hon är den idealiska mamman och helt perfekt men ngt måste det finnas mellan raderna.
VÄGRAR tro att en baby tas från föräldrarna utan rejäl anledning. TS får det att låta som om hon är den idealiska mamman och helt perfekt men ngt måste det finnas mellan raderna.
Tror du att "soc" sliter barnen ur nyförlösta mödrars famn liksom på en höft? INGEN socialt välanpassad och civiliserad mamma kommer någonsin att få uppleva något sådant. INGEN.
NEJ många "ordentliga familjer har inte blivit "krossade av soc"! Ordentliga, skötsamma, vanliga familjer drabbas ALDRIG. "Soc" har ingen dold agenda där de vill jävlas med folk liksom bara för att. Tror du det är en enkel procedur att omplacera ett nyfött spädbarn? Tänker du att det är ngt "soc" gör utan att ha rejält på fötterna?
När jag fick första dottern så hade hon höftledsluxation och det var inget allvarligt men jag griiiiina och nästan svimma och var svag och värdelös och inte kunde jag amma och jag var fullständigt USEL men inte f...n kom "soc" och tog min unge. Det fungerar inte så. När "soc" ingriper så finns det anledning GOD sådan.
Jag tycker det är hemskt med den här "soc-skrämseln". Hade datorn funnits när jag fick barn så hade jag blivit livrädd och mått jättedåligt. Hoppas ingen idag tror att "soc" tar ungar hejvilt till höger och vänster.
Inget barn tas från mamman utan MKT goda grunder. Jag vill inte att ngn osäker och känslig mamma ens ska tänka den tanken och kanske bli rädd!!!! Hade datorn och FL funnits när jag var gravid första gången så skulle jag blivit rädd av en tråd som denna.