• Martensite

Sveriges sämsta politiker?

Vilken är Sveriges absolut sämsta politiker? Här är min topp 3 lista:

1. Gudrun Schyman och Åsa Romson. Kan inte bestämma mig om vilken som är värst. Jag tror inte det behövs någon motivering i det här fallet.
    2. Stefan Löfvén. Den absolut sämsta statsminister vi någonsin har genom alla tider. Bara i sommar har vi haft mordet på Lisa Holm, mord på en kvinna i en skog och senast igår mord på 2 personer på IKEA. Sverige håller på att spåra ur totalt och vår regering gör inte ett skit för att förändra det. 
    3: Rosanna Dinamarca - en bitter feminist och manshatare. Hon har noll koll på politik och saknar dessutom  verklighetsförankring helt och hållet. 

• Svar på tråden Sveriges sämsta politiker?
  • Gert

I dagsläget Stefan Löfven och Åsa Romson. Rätt komiskt att både statsministern och vice statsministern anses av många som dom sämsta politikerna.

Give ´em Hell!
  • Yellow Cross

Man kan tycka vad man vill om Rom...jag menar EU-migrantson och Svetsarn',men Ullenhag är/var imo fortfarande den mest sinnessvage Svenske politikern på riksdagsnivå sedan murens fall.

• Rataxes

Det är tätt i toppen.

Islamisten Kaplan, Åsa Romson, Frigolitpojken, Löfvén, Tobleråna, Schyman, Listan kan bli lång.

Ödslar inte tid på anonyma nick.
  • Analysera mera
    Rataxes skrev 2015-08-13 11:56:45 följande:

Det är tätt i toppen.

Islamisten Kaplan, Åsa Romson, Frigolitpojken, Löfvén, Tobleråna, Schyman, Listan kan bli lång.

Varför bara vänsterpolitiker?
  • glutten

Hahaha. Ni vet att det sitter 349 ledamöter i riksdagen va? Samt jättejättemånga i kommuner och landsting? Så ni får tänka på att de personer ni hittills har radat upp är tillräckligt duktiga politiker för att ni ens ska veta vilka de är :)

• Rataxes
    Analysera mera skrev 2015-08-13 14:21:41 följande:
    Varför bara vänsterpolitiker?
    Det är vänsterslödder som styr just nu. (förutom schyman då förstås).
    Ödslar inte tid på anonyma nick.
Svar på tråden Sveriges sämsta politiker?