• Jay84

Aprilbebisar 2016

Hej!
    Plussade starkt på testlagrets test idag. Är så nervös över hur det ska gå då jag fick missfall för 4 veckor sedan i v 6-7. Trodde aldrig de skulle bli något denna månaden då jag inte alls märkt av någon ägglossning (som jag brukar). Vet inte hur man räknar BF efter ett missfall där man inte haft någon vanlig mens emellan men tror borde vara kring 21-23 april.

Hänger gärna med i Facebook-grupp om det finns?

• Jay84

Det känns som att många hänger på Facebook då det inte är så jättemycket aktivitet här.. Vill också vara med :)

• Jay84
    Milleman skrev 2015-08-22 16:08:47 följande:

Jag kan tyvärr inte skriva det, jag är ensam med mitt namn i Sverige och det går ju inte att ta bort inlägg på fl :P

Du kan skicka ett PM till Paulin87 istället så är det inte någon som ser ditt namn.
  • Jay84
    Paulin87 skrev 2015-08-22 13:52:05 följande:

Hittar inte att det finns nån fb-grupp här men man kan ju alltid starta upp en:) Jag skapar en som heter bebisar 2016 så bjuder jag in de som vill vara med, skriv bara vad ni heter och bor så jag kan hitta er:)

Jag är gärna med i en aprilbebis 2016 grupp om det är det du tänkte skapa? Bebisar 2016 känns tyvärr som för långt intervall för mig..
Svar på tråden Aprilbebisar 2016