• Spikie

Aprilbebisar 2016

Hej! 
    Vill gärna hänga på jag också.
    Som det ser ut nu så är jag i v5+2 med 3:dje barnet, BF 16 April.

• Spikie
    louiseclaire skrev 2015-08-19 16:25:53 följande:

Jaha, då fick man missfall igen... :( var i v6 nu. Fick missfall i juni också, då i v13. Ingen utredning görs förrän man haft 3 missfall, kul... orkar inte det här!!

Nej beklagar verkligen. Håller alla tummar och tår att det går vägen nästa gång ????
  • Spikie
    Spikie skrev 2015-08-20 13:12:02 följande:

Nej beklagar verkligen. Håller alla tummar och tår att det går vägen nästa gång ????

Skulle såklart vara ett hjärta inte frågetecken
  • Spikie
    Paulin87 skrev 2015-08-22 13:52:05 följande:

Hittar inte att det finns nån fb-grupp här men man kan ju alltid starta upp en:) Jag skapar en som heter bebisar 2016 så bjuder jag in de som vill vara med, skriv bara vad ni heter och bor så jag kan hitta er:)

Kommer det att vara en grupp för oss med bf i april och däromkring eller bf närsom helst under 2016?
  • Spikie
    Hoppas 2012 skrev 2015-08-25 23:02:00 följande:
    Kånns som det måste vara bf april annars blir den ju megastor, gruppen! Känns som någon grupp redan startat för man får inget svar om det. Jag frågade för ett bra tag sen nu + skickade medd till den som tog tag i det.
    Spikie skrev 2015-08-24 19:21:19 följande:
    Kommer det att vara en grupp för oss med bf i april och däromkring eller bf närsom helst under 2016?

Jo precis..blir ju suuuper stor grupp! Men va trist du inte fått nåt svar. Hade varit kul att få vara med i en grupp. Har ingen av mina vänner som väntar bebis. Känner mej lite ensam.
  • Spikie
    Hoppas 2012 skrev 2015-08-25 23:02:00 följande:
    Kånns som det måste vara bf april annars blir den ju megastor, gruppen! Känns som någon grupp redan startat för man får inget svar om det. Jag frågade för ett bra tag sen nu + skickade medd till den som tog tag i det.
    finns annars en tråd där det skrivs om en FB grupp, tänkte se om jag kunde komma in i den. Häng med du också om du vill  
    "FB-grupp för BF mars eller april 2016?"  
Svar på tråden Aprilbebisar 2016