Aprilbebisar 2016
Precis plussat också! Sent i april BF och första! Har tagit Pergotime för att kunna bli gravid.. Vill jätte gärna följas åt! Ingen av mina vänner är gravida :)
Precis plussat också! Sent i april BF och första! Har tagit Pergotime för att kunna bli gravid.. Vill jätte gärna följas åt! Ingen av mina vänner är gravida :)
Är den henl
Jag har skapat en sidan som heter aprilbebisar2016 gå gärna med där :)
Jag har skapat en sidan som heter aprilbebisar2016 gå gärna med där :)
Hej alla!
Är nu gravid för andra gången, fick missfall i v14 nu i Maj. Är nu i v5+3 och mått illa från och till sedan 1.5 vecka innan jag plussade. Så illamåendet har vart där hela tiden för mig.. Jag är dock rädd hela tiden, jag vågar inte tro på att jag är gravid och att det kan gå vägen.. Missfallet berodde på att jag hade för höga värden TSH (sköldkörteln) och jag äter därför Levaxin nu. Sista provet jag tog var värdena nere på normala nivåer och jag kommer gå på uppföljning med jämna mellanrum.
Jag har en sambo som inte vågar hoppas på något förrän vi har fått det klart för oss att det är något som lever i mig, så jag får därför gå igenom detta själv. Vi pratar inte ens om det.. Hjälp?
Är det någon som är i samma sits? Alltså tidigare missfall och nu gravid igen och är rädd?
Kommer att få ett tidigt ultraljud pga min stora oro, så det kommer vi få i början i September nu. Känns som att det kommer bli lättare efter det?
Låg och kaskadspydde igårkväll och då känns det som att han började acceptera och ville vara där för mig. Att jag mådde så illa fick honom att bry sig mer och att troligtvis förstå att det faktiskt är något i mig igen, och att det förhoppningsvis lever..