Hoppas det tar sig snart för er! Och att ni får behålla det!
Jag och min man är 29år, har försökt i drygt 2 år. I februari i år fick jag plus men fick missfall typ 4 dagar efter det. Sedan dess ingenting. Känns nattsvart, men försöker se det positivt. Min man är väldigt stöttande och hoppfull. Jag har bekräftat PCO, men har sedan några månader ägglossning av mig själv runt cd 14-17, så det känns också mer hoppfullt. Innan jag slutade med p-piller hade jag ätit det i 12 år ungefär, kan väl ta ett tag för kroppen att återhämta sig :)
Hur gamla är ni?
Hur många läkarbesök innebär en insemination förresten? Tänker på hur mycket man behöver gå ifrån jobbet, är relativt nyanställt och har provanställning!
Oj vad långt det blev! :)
FruA78 skrev 2015-11-06 10:09:34 följande:
Vad länge :( Hoppas att ni snart får försöka igen och att du snart blir gravid. Hur gammal är du?
Jag började försöka igen juni men ingen graviditet än. Har försökt i två år och fått två missfall en i vecka 10 och 8. Det tog 1år att bli gravid första gången och den andra graviditeten på andra försöket men nu är vi inne på 7 försöket. Förra månaden gjorde vi vår första insemination med hormonbehandling. Fungerade tyvärr inte så nu är vi på gång igen, dag tre med tabletter och mest troligt insemination på torsdag.