Inlägg från: Anonym (piggelin) |Visa alla inlägg
  • Anonym (piggelin)

Till alla som hävdar att SD är rasister

Lillizi skrev 2015-08-09 23:35:19 följande:
    Varför är man en idiot om man röstar på SD ? Då måste alltså 13% av alla som röstade på dom vara idioter då?
    KillBill skrev 2015-08-09 23:48:41 följande:
    Snarare 100% menar du väl?
    hahahahahahahahahahahaha, åh, vad jag skrattar Skrattande

Jag röstar på SD och anser mig inte vara rasist. Inte idiot heller. Det enda jag upplever är att ni som inte röstar på SD inte går att diskutera med pga era förutfattade meningar och ilska. Jag skulle jättegärna vilja att ni övertygar mig att SD inte är rätt väg. Men jag lyssnar inte på folk som kallar mig för rasist och idiot.
  • Anonym (piggelin)
    Drottningen70 skrev 2015-08-10 00:02:13 följande:
    Du kan anse att du inte är rasist eller idiot. Men vi andra vet det du tydligen inte vet...
    Suck. Det är precis detta jag pratar om. Berätta för mig varför det är bättre att rösta på de röda, blå, gröna eller kanske blankt! Men ingen är intresserad av det. Det enda ni är intresserade av är att kalla mig för idiot.
  • Anonym (piggelin)
    lintu skrev 2015-08-10 00:16:18 följande:
    "Vi andra VET.."? Ni som gapar högst i diverse trådar om att folk antar och kommer med bevislösa påståenden är tamigfan BÄST på att själva bräka ur er hittepå som ni anser vara den enda sanningen.
    Jag lovar att jag inte står och gapar ;) Jag vet inte riktigt vad jag har bräkt ut mig nu som är hittepå? Eller vad jag har sagt för bevislösa påståenden. 
  • Anonym (piggelin)
    LFZ82 skrev 2015-08-10 20:44:55 följande:

Man kan inte själv bestämma om man är rasist eller inte. Gör du eller säger rasistiska saker så är du det ändå. Vet du på allvar inte hur Sverigedemokrater beter sig och uttalar sig? Eller gör du det och tycker det är okej? Tyvärr- då har du bara idiot eller rasist att välja på.

Jag gör ju inget rasistiskt. Så jo, jag kan bestämt säga att jag inte är rasist. Kalla mig för idiot om det får dig att må bättre. Jag tänker inte göra samma sak tillbaka. Jag tycker att kalla någon för namn och fula ord är fruktansvärt lågt och visar brist på intellekt. Har du inga bättre argument än att kalla mig för saker? *gäsp*

Sen kan man ju räkna ut med arslet att det finns "riktiga" nazister och rasister i Sverige och de flesta drar sig ju till SD. Men det betyder inte att alla är rasister. Precis som att bara för att en asylsökande mördar en människa så betyder det inte att alla invandrare skulle göra samma sak.

Sen tycker jag att plåstertråden är fruktansvärt töntig. Själva plåstren är knappast rasistiska men handlingen blir ju rasistisk om man vägrar möta behovet av mörkare plåster. Kom igen. Det är väl inte så svårt att fixa mörkare plåster.
  • Anonym (piggelin)
    Anonym (Koppe) skrev 2015-08-11 19:08:24 följande:

Vem fan bryr sig om dig förutom rasisiterna?

Min familj, mina vänner och min pojkvän. :) har du någon som bryr sig om dig?
Svar på tråden Till alla som hävdar att SD är rasister