• Avalon79

Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?

Jag har 2 barn sen tidigare men har längtat efter nr 3 ända sen 2006 då jag fick mitt andra barn. Olika saker har gjort att det inte passat tidigare men nu har vi försökt. Jag längtar mer än sambon. Men han är ju med på det hela ????

Har längtat och väntat i 10 mån och fick mitt + för några veckor sen och var nu i v 7. Idag fick jag mensvärk och det kom blod med detsamma. Så det blev nog ett MA här ????

Min dotter tog det 5 mån att bli gravid och allt gick vägen. Sonen tog det 3 mån att bli gravid och allt gick också då bra. Detta är nu mitt första ma och jag känner mig riktigt deppig. Är 35 år och det känns som att tiden liksom håller på rinna ut. Usch vilken dålig dag detta blev ????

• Avalon79

Hm, frågetecknen ska igentligen vara emojjis men de passade tydligen inte in om ni funderar varför det var så många ??? :)

• Avalon79

Länge sen det var någon aktivitet i denna tråd ser jag. Jag har försökt skriva tidigare men har haft problem med inloggningen här på sidan så det har bara runnit ut i sanden. Sen så var man kanske inte på topp efter MF sept -15 så jag höll mig härifrån.

Ville bara delge att jag plussade feb -16 och har nu lite drygt 2 mån kvar av min graviditet. Det lyckades till slut efter att ha försökt så länge och trots mf. Så ge inte upp hoppet. Man slutar aldrig oroa sig. Först oron att få mf, sen är det oron över förlossningen så att allt ska gå bra. 

Kram till er alla som behöver det

Svar på tråden Följas åt efter MF/MA i juli/augusti?