Inlägg från: Bustrollen |Visa alla inlägg
  • Bustrollen

följas åt för vår/sommarbebbe -16

kaktusen skrev 2015-08-16 12:04:41 följande:

Hej tjejer!

Hur går det för er alla? Kul att så många vill följas åt!! :)

Imorgon har jag min första bim och min intuition säger gravid, min kropp visar inga symptom alls?!

Brukar dock alltid ha mensvärk en eller ett par dagar innan mens, men ingen värk alls nu? Överanalyserar allt. Haha

Det är så himla spännande och jag vill ju så gärna vara gravid!

Bör jag testa imorgon eller vänta för mest tillförlitligt test? Vill ju inte bli besviken i onödan med ett falskt negativt test.

Jag har mått illa en vecka nu, kroppen känns som om den skriker gravid men testet visade negativt :( kunde inte ens dricka kaffe på morgonen idag.

Ingen mens ännu och magen värker :/
  • Bustrollen
    jonken skrev 2015-08-16 22:11:08 följande:

Verkar ju lovande på kroppen iaf! När är/var bim?

Själv går jag in imorgon i "fertila perioden" som det så vackert kallas i appen jag använder. Dvs fem dagar kvar till äl. Sen den långa väntan till bim.. Jag hoppas så otroligt mycket, men vågar knappt ens tänka på det.

Ingen aning. slutade med pillren i juli och ingen mens efter det.

tog ett ÄLTEST idag som visade 1 svagt och 1 starkt så troligen har ÄL passerat i alla fall.
  • Bustrollen
    kaktusen skrev 2015-08-16 21:22:13 följande:

Ush vad frustrerande för dig :( hoppas det blir ordning på det snart!

Tack

hoppas det med :)
  • Bustrollen

Magen molar på, men varken plus eller mens ännu.

Testade älstickor i veckan, 18/8 visade det starkt på kontrolstrecket och svagt på de andra. 21 och efter det bara 1 kontrollstreck. Det borde väl betyda att äl passerat redan innan 18?

• Bustrollen
    Jessica4 skrev 2015-08-25 22:31:40 följande:

Grattis! Va kul!!  Hoppas mitt plus kommer snart också!

Grattis
  • Bustrollen
    anja1661 skrev 2015-08-30 10:19:53 följande:

Jag plussade igårkväll på BIM-3!!!

Det är första försöket på fjärde barnet :) testade superstarkt med kvällsurin och väntar nu på nästa beställning så jag kan testa med cb digitalt oxå. Bf 10 maj.

Fjärde barnet känns roligt men läskigt. Yngsta blir 5 i oktober så nu börjar vi om igen :)

Lyckas inte få in bilder...

Grattis!!!
  • Bustrollen
    No Name skrev 2015-08-30 22:59:19 följande:

Wii lyckades själv att få ut spiralen :) nu kör vi <3

Hehe, så gjorde jag för nåt år sen när jag tröttnade på alla blödningar och kramper jag fick av den.
  • Bustrollen
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:18:33 följande:

Hur är det möjligt så fort?! :D tog ut spiralen 22 augusti!

Jag är gravid!! Kan inte förstå!!

Grattis!!!!
  • Bustrollen
    Jessica4 skrev 2015-09-02 07:36:58 följande:

Vad tror ni om det här tjejer? Tog bilden ett tag efter jag tagit testet men det såg ut såhär nästan direkt

Grattis!!!
  • Bustrollen

Idag gör magen riktigt ont. Vaknade svullen och magen känns så öm. Gör ont bara att sitta :(

Tror att min äl var runt 28 augusti så för tidigt att testa och ingen mens eller färgade flytningar ännu. Jag blir inte klok på min kropp, helt Kaiko efter åren på piller :/

Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16