• No Name

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Så fundersam, häromdagen hade jag jätte jättesvagt på ÄL testet på kvällsurin. Efter det så har jag inte ens haft en endaste antydan om ÄL. Minns att jag hade jättetydlig ÄL i mitten av augusti innan vi tog ut HS när vi tog ut HS så var livmodertappen jättelångt framme (den brukar vara svår att nå överhuvudtaget) Vi tog ut HS 30/8 och jag blödde precis som en mensblödning då kändes det som. borde det inte vara dags för ÄL nu?  Vi har iaf myst ca varannan dag för att inte missa Skrattande
    Vad tror ni? Är äl på g eller ska jag måste vänta tills nästa mens för att kunna hålla koll?
    Vill ju ha bebis NUUU Kyss

• No Name
    nepe skrev 2015-09-16 22:12:42 följande:

Hur går det för er andra? Har ni full koll på äl osv?

Nä inte någon koll alls har gravidkollens äl stickor men jag börjar tvivla på om de funkar,

Vaknade dock nyss att det spänner lite i brösten och lillmagen men det är nog bara önsketänkande :D
  • No Name

Idag blir det Apoteket å köpa en massa grav test :P har kört så många äl tester nu där bara 1 visat yttepyttelite så det skadar ju inte å testa med ngt annat :D har spänningar i brösten och tjejmagen idag oxå *hoppas hoppas*

• No Name

Ingen mens ännu inget + ännu heller avvaktar några dagar till innan jag testar igen :) är inte säker när BIM är på ingång men borde ju vara inom närmaste 10 dagarna iaf :)

• No Name

Svagt brunrosa på pappret nyss:( antagligen så är mensen i antågande då :( nåja då är det bara å räkna fram äl igen då

• No Name
    mariatheresia skrev 2015-09-21 17:16:48 följande:

Samma här men fan dag 26 jag räknade fel förra månaden. Började räkna när mensen tog fart kanske ska räkna direkt från start då? När börjar ni räkna

Jag räknar från första dagen så igår :) idag är det inte bara rosa på pappret idag så sprutar det :( men men nya tag nästa månad :) äl 5/10 gissar jag :) BIM 19/10
  • No Name
    strongisthenewme skrev 2015-09-23 17:59:40 följande:

Hoppar gärna in här :)

Jag är 26, sambon är 29, vi har varit tillsammans i mer än 4 år, varit sambos i snart 3 år och nu har vi äntligen bestämt oss för att det är dags att bilda familj :)

Mensen började igår, när den är slut blir det mys för fulla muggar. Beräknad ÄL 7 Oktober :)

Håller tummarna för alla att ni snart får fina plus! :)

Välkommen ??
  • No Name
    EETAG skrev 2015-09-30 22:58:56 följande:

Hej. Hoppar in här med om det är ok. Jag är 28, sambon 29. Har en dotter sedan tidigare och nu vill vi ha ett gemensamt barn. Sambon är en perfekt extrapappa till dottern och tar hand om henne bättre än vad hennes riktiga pappa gör.

Vi har försökt sedan april, slutade med minipiller i december förra året. Aktivt försökt med NaturalCycles sedan tre månader.

BIM 8/10. Har haft lite blödningar sedan två dagar tillbaka , vilket jag inte haft tidigare. Otroligt trött och allmänt pmsig. Vet inte riktigt hur jag ska tolka det eller om det bara är den vanliga pmsen. Oj vad långt det blev, förlåt.

Välkommen :) spännande bara några dagar kvar innan ni får veta :) själv använder jag Clue och enligt den är det en bra period 30/9-7/10 så vi myser som attan ;)
  • No Name

Små värk igår och idag 10 dagar kvar till BIM suck vad dagarna går sakta <3 hotellmys i helgen med min kärlek <3

• No Name
    Bustrollen skrev 2015-10-12 23:22:26 följande:

Blödning idag igen, de slutade ju förra måndagen senast... Suck :(

<3 tråkigt
  • No Name
    Bustrollen skrev 2015-10-13 09:56:23 följande:

Ja, pms 24/7 känns det som. Jag blir knäpp på mig själv.

Ja det kan jag tro <3

Hade själv enorma PMS smärtor i lördags och söndags men sen helt nada inte en enda känning fattar inte ett skit BIM senast måndag 19/10 så det visar sig snart iaf
  • No Name
    Bustrollen skrev 2015-10-22 23:46:06 följande:

Hej alla. Hur går det för er?

Jag passerar dag 7 utan mens här haga. Så jag har passerat förra omgången som hade 6 dagar mellan i alla fall ????

Dag 7??? Men har du inte testat?? Bli ju nyfiken juh ;)
Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16