• Cadencee

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Ny i tråden! Jag och sambon har en son på 2,5 år och bestämt oss för syskon! äl 19/9 och bim 3/10 :)

• Cadencee

Ny i tråden! Jag och sambon har en son på 2,5 år och bestämt oss för syskon! äl 19/9 och bim 3/10 :)

• Cadencee
    ViPla88 skrev 2015-09-08 17:15:56 följande:

Ny i tråden!

25 år, jag och sambon har startat forsöket på första barnet.

äl 17/9

Bim 2/10

skulle va så roligt att få en vår/ sommarbebbe -16

Välkommen!

Då ligger vi nära, äl 19/9 och bim 3/10 :)
  • Cadencee
    myownworstenemy skrev 2015-09-15 07:36:12 följande:

Plussade på BIM idag. :)

Åh va kul! Grattis!!
  • Cadencee
    Vogue skrev 2015-09-16 07:48:43 följande:

Plussade idag <3

Åh stort grattis!!
  • Cadencee
    nepe skrev 2015-09-16 22:12:42 följande:

Hur går det för er andra? Har ni full koll på äl osv?

Jag har en app där jag lägger in min mens osv. Men använder mig inte utav äl-stickor eller så :)
  • Cadencee

Igår hade jag lite huggande/molande värk i magen och tidigt imorse hade jag huggande smärta i brösten. Äl var i lördags. Vågar man hoppas??

• Cadencee

Molvärk i magen igårkväll och likadant nu på morgonen. Dessutom lite huggande/stickande känsla i brösten. Det kan väl inte vara enbart inbillning?? ÄL+8 idag :)

• Cadencee
    Bustrollen skrev 2015-10-01 15:38:55 följande:

Och så lite mer mens igen då :( :( :(

Här kom mensen idag också :/ äl nästa gång för mig är 13/10 och bim 27/10. Detta var dock vårt första försök då min hormonspiral plockades ut 3/9 så inte jätteförvånad.
  • Cadencee

Vart off härifrån ett tag nu! Men äl är troligtvis imorgon så får se om det tar sig denna gång! Försök nummer 2 ^^

• Cadencee

BIM imorgon, håller tummarna nu!

• Cadencee

Ett suuupersvagt + igår och nu på morgonen. Litar ändå inte riktigt på dom så ska köpa digitalt sen!!

• Cadencee

+ med digitalt idag på BIM! Är så lycklig just nu!! Önskar er andra i tråden lycka till!

Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16