Inlägg från: Anonym (Mamma till 2 vill ha fler) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma till 2 vill ha fler)

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Försöker förfullt nu med 3:a! Myst mkt nu och tycker mig känna ömhet och som mensvärk aktigt redan?! I svanken och nedre magen! Hade ljus rött strimmad flytning igår och idag?! Vad kan detta vara?! Någon som varit med om detta?? Samt frusen av mig och rätt som det är varm! Typ kallsvettas?!

Antingen spelar kroppen mig ett spratt eller så börjar det hända nåt denna gången! Försöker på allvar nu, men försökt totalt i dryga halvåret men inte haft så stor betydelse för när det blir, men nu känner vi att det börjar bli dags! Man blir ju inte yngre med åren heller! jag snart 31 & sambon snart 38år! Vet man skall inte tänka så, men man gör det ändå! Min klocka tickar iaf snabbare nu! Tänk vilken gåva man kan få äran att vara förälder till, varje barn är så fascinerande tycker jag! Och kvinnokroppen helt fantastisk! <3

Har bim om 2-3 veckor! Är lite olika ibland 22dagar emellan och ibland 27-28-29. Haft ägglossning strax efter mens tidigare så därför försöker vi lite innan och direkt efter nu för att se om detta funkar då! kan ju faktiskt vara så att vi försökt vid fel tillfällen! Var inte meningen att du skulle känna så!! Alla är ju olika och allas liv, kroppar, känslor och förhållandestatusar ser olika ut, m.m jag personligen känner för att ha iaf ett barn till nu, eller helst igår! Så otroligt stark längtan nu, var väl mer så jag menade! försöker ni bli gravid igen? Eller du kanske redan är det?

Håller tummarna för er!

Enligt appen äl den 16:e! Men har myst på sedan mensens slut! Känner massor av olika tecken men är väl rejält skenis!

Har ni några känningar, hur mår ni?

"Bustrollen" - lider med er! Så tråkigt! <3

Hoppas att er tid är inom det närmsta!

Spännande! Nu har jag äl enligt app. Ska bli kul att se om det tar sig nu! Ont i ryggslutet och öm i buken! ????

Håller tummarna! Väntar in bim nu, vilken lång väntan!

Åh vad spännande!!! Håller tummarna! quote=75914920][quote-nick]frida ahl skrev 2015-10-24 09:26:08 följande:[/quote-nick]Tog ett gravtest idag, är på bim-4. Såg ett svagt andra streck men inte tillräckligt tydligt för att övertyga. Hoppas på att det blir starkare, tänkte prova om två dagar igen. Hoppas hoppas![/quote]

Ja det är det! yeey! Grattis!

Mens kom 2dagar tidigare här med

Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16