följas åt för vår/sommarbebbe -16
Hej , ny i tråden :)
Vi bestämde idag att vi ska ta ut spiralen <3 längtar så mycket :) har idag 3 underbara pojkar och hoppas att nr 4 blir en liten tjej <3
Vi bestämde idag att vi ska ta ut spiralen <3 längtar så mycket :) har idag 3 underbara pojkar och hoppas att nr 4 blir en liten tjej <3
[quote=75697869][quote-nick]No Name skrev 2015-08-30 19:33:07 följande:[/quote-nick]
[/
Vad roligt med en till som redan har tre och går in på fjärde barnet!
Wii lyckades själv att få ut spiralen :) nu kör vi <3
Det gjorde jag också och mannen tyckte att jag var helt dum i huvudet :P
Vilken typ av spiral hade du? Tog min hs den 10 aug, haft första mensen nu så väntar på äl jag med
Hade dock äl den vecka som den plockades ur men prickade väl inte in rätt tillfälle eller så var det för tidigt
Min mens är sen med 3 dagar! Ska köpa test idag o göra de imorn på morgonen! :) hoppas på plus!
Menar naturligtvis juli!!!!!!!
Vad tror ni om det här tjejer? Tog bilden ett tag efter jag tagit testet men det såg ut såhär nästan direkt
Ny i tråden! Jag och sambon har en son på 2,5 år och bestämt oss för syskon! äl 19/9 och bim 3/10 :)
Hej allihopa!
Grattis till de som plusat och kämpa på till er som fortfarande prövar!
Nu ska vi börja med babyverkstad här hemma ???? Jag är 25 år gammal och han snart 30. Första barnet för oss båda, spännande ?
Slutade med P -piller mitten av juni och har precis fått fart på mensen igen.
Gissar på äl 20.09, men får vänta och se helt enkelt!