följas åt för vår/sommarbebbe -16
Hej på er!
Jag följer gärna med här!
Vi har precis avklarat vårt andra försök för vårt tredje barn. Äl hade jag i helgen så nu är det den låååånga väntan på bim som nalkas.
Hej på er!
Jag följer gärna med här!
Vi har precis avklarat vårt andra försök för vårt tredje barn. Äl hade jag i helgen så nu är det den låååånga väntan på bim som nalkas.
Känns som en evighet till bim som är om två helger.
Jag är så dålig på att vänta... Gahhhhh
Hur går det här inne? :) nu måste vi väl vara några som närmar sig BIM?
Har BIM imorgon eller måndag enligt mina beräkningar (på torsdag enligt appen).
Fortfarande illamående till och från och molvärk mer eller mindre hela tiden. Fick nästan kväljningar igår när sambon öppnade sitt snus för nära. Hoppas bara att det är på riktigt och inte bara kroppen som spelar mig ett spratt :) tänkte testa på måndag igen :)
Ett till negtest igen. Tror jag är på bim idag. Stämmer med min lutealfas som är 15 dagar och det var den förra månaden också.
Hatar när mensen har varit hoppig.
Nu kommer jag inte ta nåt mer test just nu. Blir att invänta mensen helt enkelt...
Har mensen inte kommit innan torsdag nösta vecka då får jag ta ett test till.
Så frustrerande när vi träffade in äl så bra.....
Nu kom det Bruna ( ursäkta) flytningar i trosskyddet... Äl+16.
Blir så ledsen.. Trodde verkligen det hade tagit sig denna månad... Fan också!
Hm, någon som har koll på när man kan ta ett digitalt gravtest? Vill gärna ta ett men helst inte i onödan, haha :)
I tisdags kom min mens,så vi hoppas på september istället :) men var ju bara 1a halvhjärtade försöket nu i augusti och hade inte så höga förväntningar :) så september blir nog lite mer "på riktigt" :)
Jag plussade igårkväll på BIM-3!!!
Det är första försöket på fjärde barnet :) testade superstarkt med kvällsurin och väntar nu på nästa beställning så jag kan testa med cb digitalt oxå. Bf 10 maj.
Fjärde barnet känns roligt men läskigt. Yngsta blir 5 i oktober så nu börjar vi om igen :)
Lyckas inte få in bilder...
6 dagar kvar till bim hur ska man hålla sig från att testa, t?ötthet så det förslår så klarar man att hålla sig i helgen hittar ju massor av symtom som säkert kan vara annat men det enda jag inte har är iaf pms
Jag går och väntar på ett plus... Otålig.. Bim på torsdag eller fredag! Skitnervös! Detta är tredje försöker på tredje barnet. Är så rädd att bli besviken.
Jag tycker jag känner mig annorlunda denna månad än dom andra två månaderna, men säkert bara inbillning. En känsla . Har haft mycket molvärk denna månad. Så jag hoppas att det inte är mensen som är på gång.
Nu håller jag bara på att dividera med mig själv om jag ska testa nåt innan bim eller inte... Tror jag ska försöka hålla mig!
Också bim på torsdag, känner mig väldigt gravid
Andra försöket till barn nr 3
Har beställt test som kommer imorgon så testar tidigast tisdag men ska försöka hålla mig
Åh nu sjönk min temp till 36.8. Fortfarande över strecket! Åh hopppas att inte mensen kommer. Och att det är en tillfällig dipp bara...
Hatar den här tiden, för man oroar sig så...
Nu droppade temperaturen som en sten....36.4, så nu inväntar jag mensen.
Är så jäkla ledsen och besviken just nu. Och arg! Varför ska brösten ömma och svälla en och en halv vecka innan mens. Varför ska man ha molvärk en och en halv vecka innan mens och lura en på det här sättet! Varför ska man känna sig annorlunda som jag inte känt under de andra månaderna vi försökt. Blir så jäkla arg!!! Vad är det för fel?? Varför går det inte? Vi prickar in äl jättebra! Med våra andra två barn har det gått på första försöket! Och nu vill det sig inte? Och jag är så
Otroligt tacksam över dom två underbara barn vi redan har. Men är så sjukt besviken just nu att det inte vill bli en tredje! Förlåt för detta negativa meddelandet just nu men just nu vill jag bara ge upp! Kommer lämna fl ett tag... Vi ses kanske om några veckor'
Lycka till alla! Kram