• Espresso

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hej!

Jag hoppar också in i tråden. Hoppas på en vårbebis, första barnet. Jag och min man försökte under oktober-mars utan resultat och gjorde sedan lite uppehåll. Nu hade jag positivt äl-test den 7 augusti och då låg vi på som bara den :) Hoppas verkligen att det har tagit sig, men det är en lååång vecka kvar innan det går att testa sig.

• Espresso

Jag ska testa nästa helg, 22 el 23 augusti. Min mens är inte helt regelbunden, men jag vet ju när jag hade äl, så går efter det. Jag är rädd för att testa för tidigt och få negativt...

• Espresso
    kaktusen skrev 2015-08-16 18:50:15 följande:

Kunde inte hålla mig!

Det måste väl vara ett solklart plus?!

Åh, jättegrattis!
  • Espresso

Jag ska ta ett test på lördag, så det är tre långa dagar kvar. Försöker känna efter tecken som skulle kunna peka på att jag är gravid, men om jag ska vara ärlig känns allt precis som vanligt. Hade lite molvärk igår, och det brukar jag inte ha så många dagar före mens, kanske ett gott tecken!? Eller så greppar jag halmstrån ;)

• Espresso

Och där blev det ett negativt gravtest, så det är väl bara att invänta mensen som vanligt. Jag är så trött på att aldrig få det där magiska plusset, men men...

Några nya resultat för er andra?

• Espresso
    Sajocawa skrev 2015-08-23 08:24:22 följande:

Tråkigt, men när har du BIM? Och du, än är det inte över förrän mensen kommer!

Min cykel varierar mellan 28-35 dagar, men jag tog ett positivt äl-test den 7 augusti, dag 14. Nu är jag på dag 30 så jag tänkte att det borde vara dags för antingen mens eller test. Nu var ju testet negativt, men ingen mens än. Jag använde ett test från "billiga tester", vet inte vad ni har för erfarenheter av dem men det fanns då inte minsta antydan till ett positivt streck på det. Jag avvaktar några dagar så får vi se hur det utvecklar sig.
  • Espresso
    misslina skrev 2015-08-23 15:24:09 följande:

Då är vi i typ samma situation. Jag hade äl den 8 augusti, är inne på dag 31.

Min mens varierar mellan 28 och 35 dagar.

Visst är det frustrerande! Tog ett test som visade neg...

Hur känns det för dig? Symtom?

Åh, det är så oerhört frustrerande!

Jag kan inte påstå att jag har känt några symptom, däremot har det börjat mola lite i magen nu så kanske är mensen på G ändå. Skittrist rent ut sagt.

Hur känns det för dig?
  • Espresso
    Sajocawa skrev 2015-08-23 18:43:34 följande:

Så länge mensen håller sig borta finns hoppet kvar! Jag håller också tummarna för er! :)  

Tack för peppen! :)

Min mens kom i morse, så det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag trodde verkligen att vi satte äl, men tydligen inte.

Jag håller tummarna och snippan för dig misslina!
  • Espresso
    Sajocawa skrev 2015-08-24 12:26:13 följande:

Menade typ hur tidigt :)

Jag är på äl +10 idag men fick svagt på sticka redan igår och lite starkare idag, så vill gärna ta ett digitalt men det är ju fortfarande ganska tidigt :)

Åh, det låter ju lovande iaf!

Jag tror de digitala säger från Bim -4, men läs i instruktionerna.

Jag får hoppas på en junibebis. Med min oregelbundna ägglossning får vi väl se när det blir dags, troligtvis i mitten av september. Då blir det rajtan tajtan här hemma ;)
  • Espresso
    Sajocawa skrev 2015-08-25 22:19:37 följande:

Jag tog ett digitalt imorse <3

Superdupergrattis!!
Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16