följas åt för vår/sommarbebbe -16
Och där blev det ett negativt gravtest, så det är väl bara att invänta mensen som vanligt. Jag är så trött på att aldrig få det där magiska plusset, men men...
Några nya resultat för er andra?
Och där blev det ett negativt gravtest, så det är väl bara att invänta mensen som vanligt. Jag är så trött på att aldrig få det där magiska plusset, men men...
Några nya resultat för er andra?
Jag har känt mig så gravid så jag vet inte vad.. Jag vet ju inte än om jag är gravid men jag tycker att jag har så mycket symtom. Är säkert bara inbillning men lite läskigt vad kroppen kan lura en.
En fråga också Hur tidigt kan man testa sig egentligen? Har såna små stickor från rfsu men känns onödigt att testa sig om dom ändå inte kan känna av något nu.
Hm, någon som har koll på när man kan ta ett digitalt gravtest? Vill gärna ta ett men helst inte i onödan, haha :)
Någon som vet om cb tester blir gamla? Jag har ett som är kanske tre år gammalt, är det fortf pålitligt?
Ah bäst före var visst för ett år sedan :P testade ändå, och det kom kontrollstreck iaf, så då tänker jag att det borde funkat? Tyvärr inget plus :/