• Sajocawa

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Espresso skrev 2015-08-23 08:05:29 följande:

Och där blev det ett negativt gravtest, så det är väl bara att invänta mensen som vanligt. Jag är så trött på att aldrig få det där magiska plusset, men men...

Några nya resultat för er andra?

Tråkigt, men när har du BIM? Och du, än är det inte över förrän mensen kommer!
  • Sajocawa
    Jessica4 skrev 2015-08-23 11:35:06 följande:

Jag har känt mig så gravid så jag vet inte vad.. Jag vet ju inte än om jag är gravid men jag tycker att jag har så mycket symtom. Är säkert bara inbillning men lite läskigt vad kroppen kan lura en. 

En fråga också Glad Hur tidigt kan man testa sig egentligen? Har såna små stickor från rfsu men känns onödigt att testa sig om dom ändå inte kan känna av något nu.

Vart i cykeln befinner du dig? :) 
    Inte hört så bra om RFSUs tester, men däremot att Lloyds gravtester är väldigt känsliga så möjligtvis att du kan köpa ett sånt och testa. Lycka till :)
  • Sajocawa
    misslina skrev 2015-08-23 18:28:32 följande:
    Känner inte så mycket. Molar till och från men det brukar det alltid göra för mig mellan äl och mens.
    Springer på toa stup i kvarten för det känns hela tiden som mensen kommer.

Ska mensen komma så får den gärna komma nu så man kan gå vidare.... Just nu känner jag mig bara nere...

Jag håller tummarna för oss och att vi trots våra negativa test får ett plus ändå...
    Så länge mensen håller sig borta finns hoppet kvar! Jag håller också tummarna för er! :)  
  • Sajocawa
    Espresso skrev 2015-08-24 06:37:10 följande:
    Tack för peppen! :)

Min mens kom i morse, så det är bara att bryta ihop och komma igen. Jag trodde verkligen att vi satte äl, men tydligen inte.

Jag håller tummarna och snippan för dig misslina!
    Åh vad tråkigt!!  Men du,  juni är ju faktiskt också en himla fin månad att få barn Glad
  • Sajocawa

Hm, någon som har koll på när man kan ta ett digitalt gravtest? Vill gärna ta ett men helst inte i onödan, haha :) 

• Sajocawa
    misslina skrev 2015-08-24 12:09:53 följande:
    Morgonen tror jag det står..

Lycka till :)
    Menade typ hur tidigt :)
    Jag är på äl +10 idag men fick svagt på sticka redan igår och lite starkare idag, så vill gärna ta ett digitalt men det är ju fortfarande ganska tidigt :)
  • Sajocawa
    Espresso skrev 2015-08-25 22:07:46 följande:
    Åh, det låter ju lovande iaf!

Jag tror de digitala säger från Bim -4, men läs i instruktionerna.

Jag får hoppas på en junibebis. Med min oregelbundna ägglossning får vi väl se när det blir dags, troligtvis i mitten av september. Då blir det rajtan tajtan här hemma ;)
    Jag tog ett digitalt imorse <3
  • Sajocawa
    Jessica4 skrev 2015-08-25 22:31:40 följande:
    Grattis! Va kul!! Glad Hoppas mitt plus kommer snart också!
    Vogue skrev 2015-08-25 22:39:53 följande:
    Grattis! :D
    Bustrollen skrev 2015-08-26 11:43:26 följande:
    Grattis

Tack! Hjärta

• Sajocawa
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:20:25 följande:
    Menar naturligtvis juli!!!!!!!
    Haha alltså innan du rättade till juli satt jag och kollade i kalendern och ba "nä! Hur ska jag säga att det är fel på hennes test!? ..."
    STORT GRATTIS! jag blev också chockad över hur fort det gick, eftersom det gick på första försöket :o har du bf i början på maj nu då? :D
  • Sajocawa
    jonken skrev 2015-09-02 19:54:22 följande:

Någon som vet om cb tester blir gamla? Jag har ett som är kanske tre år gammalt, är det fortf pålitligt?

Oj, ja det har nog passerat utgångsdatum för länge sen... men testa..  :)
  • Sajocawa
    jonken skrev 2015-09-03 07:09:16 följande:

Ah bäst före var visst för ett år sedan :P testade ändå, och det kom kontrollstreck iaf, så då tänker jag att det borde funkat? Tyvärr inget plus :/

Fast det kan ju också vara så att teststrecket inte fungerar som det ska, och därför inte reagerar alls. Det ligger ju ett ämne där som reagerar på hcg:et och därför blir ett streck, men är testet alldeles för gammal tkanske det inte blir någon reaktion.. :) Tappa inte hoppet! 
Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16