• Vogue

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hej! Är det okej om jag är med här också? :)

Sambon och jag försöker få till ett tredje barn och förhoppningsvis tar det sig snabbt. Har _precis_ börjat försöka så nu är det bara den eviga väntan tills utebliven mens ;)

• Vogue
    Jessica4 skrev 2015-08-10 07:26:55 följande:

Hur gör ni för att tiden ska gå snabbare? Har äl i helgen som kommer och det går seegt! Vill att allt ska ske nu nu nu! Först väntan på äl och sen två veckors väntan på att se om man fått nåt resultat.. tålamod är inte min starka sida :)

Tur vi åker iväg ett par dagar. Då kanske tiden går snabbare :)

Jag hoppas på att jobb och barn ska ta all min uppmärksamhet. Absolut inte den bästa planen men helt tomt på förslag annars :p Resa bort fungerar nog definitivt :)
    Elyssa81 skrev 2015-08-10 08:22:24 följande:

Tack för alla grattis! Det känns overkligt! Vågar inte tro på det!

Missade att du plussat, grattis! :)
  • Vogue
    jonken skrev 2015-08-11 19:57:30 följande:

Jag är oxå fruktansvärt otålig, nu när vi bestämt oss vill jag bara få försöka och få veta på en gång! Har nog aldrig haft så seg mens som nu (inne på dag tre, brukar alltid vara fyra..) ;) två veckor till äl, och sen ytterligare två veckor till bim....en evighet ju! Eller två..

Jag försöker oxå fokusera mkt på jobbet så dagarna ska gå fortare, och se till att ha något roligt som händer på helgen som man kan se fram emot för att distrahera lite ;)

Ja fy så dagarna sniglar sig fram! Mensen är beräknad till söndag/måndag och vore ett smärre mirakel om något hänt än så tummarna hålls blåa till nästa månad. Få gånger jag längtat så mycket efter mens som nu ????
    SamsonS skrev 2015-08-12 08:44:00 följande:

Blank sticka idag så det förra var ett spök. Men är bara på BIM -4-5 idag så det blir fler tester :)

Så synd, men som du säger så blir det fler tester ????
  • Vogue

Hej tjejer! Vad tråkigt att höra att er mens kommit. Min mens kom som förväntat förra söndagen så nu hoppas jag på ett plus i september.

Nu har jag bara skummat igenom tidigare sidor som jag missat men vill minnas att iaf en här har fått ett plus så stort grattis till dig (er)! ????

• Vogue
    Sajocawa skrev 2015-08-25 22:19:37 följande:

Jag tog ett digitalt imorse <3

Grattis! :D
  • Vogue
    anja1661 skrev 2015-08-30 10:19:53 följande:

Jag plussade igårkväll på BIM-3!!!

Det är första försöket på fjärde barnet :) testade superstarkt med kvällsurin och väntar nu på nästa beställning så jag kan testa med cb digitalt oxå. Bf 10 maj.

Fjärde barnet känns roligt men läskigt. Yngsta blir 5 i oktober så nu börjar vi om igen :)

Lyckas inte få in bilder...

Grattis! :)
  • Vogue
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:18:33 följande:

Hur är det möjligt så fort?! :D tog ut spiralen 22 augusti!

Jag är gravid!! Kan inte förstå!!

Stort grattis! :)

Själv håller jag tummarna för utebliven mens runt 12/9. Evig väntan. Känner av massa graviditetssymptomer men brukar å andra sidan få det ganska ofta sedan andra barnet föddes så hoppas inte för mycket.
  • Vogue
    carolinajohansson93 skrev 2015-09-02 06:18:33 följande:

Hur är det möjligt så fort?! :D tog ut spiralen 22 augusti!

Jag är gravid!! Kan inte förstå!!

Stort grattis! :)

Själv håller jag tummarna för utebliven mens runt 12/9. Evig väntan. Känner av massa graviditetssymptomer men brukar å andra sidan få det ganska ofta sedan andra barnet föddes så hoppas inte för mycket.
  • Vogue
    ausaaf skrev 2015-09-12 20:33:32 följande:

Här är en till som hoppas på sommarbebis. Första barnet, snart andra försöket. Jag är 30 och min sambo 33. Nästa ÄL är den 25/9.

Välkommen! :) Hoppas det tar sig snart för er!
    Annixen skrev 2015-09-12 20:36:31 följande:

Jag hakar på!

Längtar efter en trea. Gjorde nyligen abort i v 22 pga hjärtmissbildning. Är så inställd på ny bebis men har aldrig planerat innan. Tips!

När börjar man med ÄL tester?

Välkommen hit! Väldigt tråkigt att höra om aborten, hoppas du har det stöd du behöver! <3

Jag har aldrig använt mig av äl-tester utan har haft så regelbunden mens så jag i stort sett kunnat räkna mig till det, så där kan jag inte tipsa alltför mycket.

Vi försöker få en trea också :)
  • Vogue
    Espresso skrev 2015-09-16 11:14:10 följande:

Underbart! Stort grattis! :)

Moneal skrev 2015-09-16 12:56:54 följande:

men jätte Grattis! åh så roligt :) :)

Tack så mycket! <3

Nu håller jag tummarna för att det går vägen och att nu andra här inne plussar snart!
Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16