• Recursive

följas åt för vår/sommarbebbe -16

Hej!

Hoppar in här med!

Maken och jag är inne på försök nummer tre på vårt första barn. Har BIM 17/8. :)

• Recursive
    SamsonS skrev 2015-08-10 16:34:16 följande:

Alltså, jag kunde verkligen inte hålla mig, och nu blev jag osäker. Jag vet ju att det var helt onödigt att testa nu...

Avvakta några dagar till och testa igen och symptomen kvarstår :)
  • Recursive
    kaktusen skrev 2015-08-10 17:07:10 följande:

hej och välkommen!

Roligt att du vill följas! :)

Har samma BIM som du. Håller tummarna för dig!

Tack! Håller tummar och tår för dig med! Och självklart alla andra här inne :)
  • Recursive
    SamsonS skrev 2015-08-14 09:19:36 följande:

BIM -2,3 idag och fortfarande negativa test. Vet att det fortfarande inte är försent men börjar ge upp denna månaden lite nu.

Men har ändå molvärk varje dag och har blivit finnig i hela ansiktet, vilket jag aldrig brukar bli...

Om du inte kommit till BIM än är det väl inte för sent?

Vet att det kan vara svårt men försök att låta bli att tänka på det, och testa igen efter helgen kanske? :)
  • Recursive

Grattis till era plus!!

Har BIM idag men inga direkta känningar av mens, lite molvärk i nedre delen av magen och höfterna men inte så mkt som vid mens. Min temp är fortfarande förhöjd.

Tog ett test på kvällen idag som var negativt. Så det är väl vara att avvakta.

• Recursive
    kaktusen skrev 2015-08-19 07:24:11 följande:

Tack alla! Hoppas det blir en bebis av det. Har inte känt av det alls. Men kanske bör tacka och ta emot att jag slipper må dåligt.

Hur går det för er som inte fått mens och inte plus?

Insåg att min ÄL mycket väl kan ha dröjt några dagar till än vad jag trodde, då ingen mens kom i måndags och negativt på stickan. Enligt min tempkurva hade jag troligtvis ÄL fyra dagar senare än vad jag trodde så då blir det BIM på fredag istället. Så jag väntar och hoppas :)
Svar på tråden följas åt för vår/sommarbebbe -16