Inlägg från: Anonym (Undrande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Undrande)

Snälla,bra män?

Undrar om det är omöjligt att träffa en snäll,skötsam,trogen man utan sociala problem?Har aldrig träffat sån.Några vänner omkring mig har ochså mycket otur med män.Det känns att det är hur lätt som helst att träffa en "dålig"man,och väldigt svårt att möta en"normal"man.Då är jag hellre ensam.

• Svar på tråden Snälla,bra män?
  • Anonym (Undrande)

Ja,det har livet lärt mig nu.Är då ensam resten av livet oCh skaffar en hund istället .

• Anonym (Undrande)

Jag är inte perfekt,men jag är snäll,ärlig för det mesta,trogen,ser bra ut.Sen är jag inte rik,världens bästa kock,och b

Jag blir arg om någon behandlar mig illa,annars är jag lugn,bra person.

• Anonym (Undrande)

Jag är 36 år.Dejtar faktiskt inte alls just nu.Men den dagen när jag gör det,känns ju konstigt.Tanken är lika borta som Australian,att jag skulle lyckas.

• Anonym (Undrande)

Ska testa och dejta män nån dag.Men har inte stora problem att tänka mig ensam.Då har jag allafall lugn och ro i mitt liv.Kanske det finns ok män nånstans ,dock än har jag inte haft turen att uppleva det.Lycka till alla där ute!

• Anonym (Undrande)

Sen är jag trött ochså på det där"spelet"efter man har dejtat.Ska han höra av sig,ringer han,blir han sur om jag inte svarar direkt.Sen vill jag inte ta dom hem till mig direkt,hur ska man förklara det.

• Anonym (Undrande)

Har varit ihop med 2 män.Nr 1: lugn,inte alls bråkig.Men han var otrogen.Man nr 2:Trogen vad jag vet.Elak,otrevlig .

• Anonym (Undrande)

Har typ dejtat 20 män i mitt liv ,men bara 2 förhållanden

• Anonym (Undrande)

De flesta genom krogen.

• Anonym (Undrande)

Vadå ska man gå på dejting sidor och det är bättre?Har inte hört att det är bättre.

Svar på tråden Snälla,bra män?