Inlägg från: Anonym (Lise) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lise)

Snälla,bra män?

Det finns.

Men det handlar om vad du själv tänker på när du letar. Jag upplever att många tjejer får dåliga män och förhållanden när de själva inte mår så bra och kanske nöjer sig med någon halvdan som behandlar de som skit.

Mår du bra i dig själv, trivs med livet och du själv är din egen lyckas smed, ja då får du också män därefter.

Den som kompromissar med sig själv får dåliga förhållanden.

• Anonym (Lise)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 11:29:57 följande:

Ska testa och dejta män nån dag.Men har inte stora problem att tänka mig ensam.Då har jag allafall lugn och ro i mitt liv.Kanske det finns ok män nånstans ,dock än har jag inte haft turen att uppleva det.Lycka till alla där ute!

Frågan är ju också om du är beredd att jobba med dig själv och lösa det som varit fel?

Fundera på varför du dras till killar som ger dig problem tex och hur du ska undvika det i fortsättningen.

Är du snäll så kanske du är FÖR snäll och blir utnyttjad av killarna och inte klarar av att säga ifrån? Där kanske du har något att jobba på?
  • Anonym (Lise)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 13:21:26 följande:

Vadå ska man gå på dejting sidor och det är bättre?Har inte hört att det är bättre.

Min man träffade jag på dejtingsida. Varit gifta i 12 år nu. Mina tidigare killar har också kommit från nätet.

Om du aldrig testat nätet kan du väl inte veta hur det är?
  • Anonym (Lise)
    Anonym (Undrande) skrev 2015-08-04 14:19:28 följande:

Jag brukar inte jaga män och fråga telefonnummer!Om dom är intresserade så frågar dom själva och sen är det mitt beslut om jag vill fortsätta.

Och hur har det gått hittills tycker du med den taktiken?
  • Anonym (Lise)

Du vill bli behandlad som en prinsessa men får bara idioter.

Och du kan själv inte räkna ut vad det beror på?

Snälla säg att du skämtar!

Svar på tråden Snälla,bra män?