Snälla,bra män?
It takes two to tango . Det är aldrig ens fel att två träter.
Ser du din egen del i det hela?
Vilka negativa egenskaper har du själv som slår över och blir ett problem i förhållandet?
It takes two to tango . Det är aldrig ens fel att två träter.
Ser du din egen del i det hela?
Vilka negativa egenskaper har du själv som slår över och blir ett problem i förhållandet?
Vilka problem har det varit i dina förhållanden? Vad har hänt och vad har ni grälat om?
Är det samma genom alla olika förhållanden?
Sen är jag trött ochså på det där"spelet"efter man har dejtat.Ska han höra av sig,ringer han,blir han sur om jag inte svarar direkt.Sen vill jag inte ta dom hem till mig direkt,hur ska man förklara det.
Jag träffar inga killar på fritiden.Inte genom jobbet/vänner/intressen.Så då är det ju bara två val man har :krogen/dejting sida.Inte sant?
Jag brukar inte jaga män och fråga telefonnummer!Om dom är intresserade så frågar dom själva och sen är det mitt beslut om jag vill fortsätta.
Du har två val:
1: Fortsätta se dig själv som offer för omständigheter och tycka synd om dig och dra till dig män som utnyttjar dig.
2: Ta kontrollen över ditt liv och hitta en bra man på din egna villkor.
Ditt val.
Ja,Hitils har jag fått många efter mig och kommer inte ändra på det.Det är inte min uppgift att jaga män.Det brukar sluta illa.
Du tycker att killarna ska ragga upp dig och sen gnäller du över att du bara träffar idioter?
Alltså skärp dig!
Vad hände med ordet självinsikt?
Så att du väljer fel män är alltså deras eget fel?