-
Precis. Jag behöver inte läsa hatsidan Aftonbladet, för allt som står det är rent nonsens.Nerfherder skrev 2015-08-22 20:36:01 följande:Fast vad vet du, du läser ju inte ens där
-
Snart slås det svenska rekordet! Liberalerna gnuggar händerna.thure skrev 2015-08-31 19:55:47 följande:
3173 asylsökare kom vecka 35. Med tanke på inströmningen i södra Europa så lär inflödet fortsätta ett tag till.
-
Antalet asylsökare var i augusti 11.743. Så många asylsökanden har inte kommit på en enda månad sedan Bosnienkriget.
www.svt.se/nyheter/inrikes/asylsokande-okar-kraftigt
Tror Bill fortfarande på att invandringen är på väg ner?
-
Vad du och Migrationsverket tror är inte trovärdigt.KillBill skrev 2015-09-02 21:35:59 följande:Ja jag tror att invandringen 2015 blir lägre än 2014. Det tror Migrationsverket också.
-
Ja, jag har inte påstått något annat heller.Anghammarad skrev 2015-09-03 19:20:11 följande:Och varenda en av dem har exakt samma människovärde som du Gert.
-
Tror du fortfarande att invandringen blir lägre i år?KillBill skrev 2015-09-02 21:35:59 följande:Ja jag tror att invandringen 2015 blir lägre än 2014. Det tror Migrationsverket också.
-
Så du har börjat svaja i frågan.KillBill skrev 2015-09-09 19:23:15 följande:Svårt att veta. Ackumulerat efter årets första 8 månader så är invandringen lägre än förra året. Jag hoppas att EU kommer överens om en hur Europas länder ska hjälpas åt i det den pågående flyktingkatastrofen.
Ditt hopp blir bara ett hopp. Man kan inte tvinga andra länder att ta emot flyktingar. Det är bara en naiv svensk statsminister som tror att man kan tvinga andra länder att dansa efter sin egen pipa.
Länderna har ju sett hur bland annat Sverige har segregerats av en stor utomeuropeisk invandring. -
SVT intervjuar ett 16-årigt ensamkommande flyktingbarn. Mycket sevärd
intervju.
www.svt.se/nyheter/regionalt/smaland/rekordstort-intresse-for-att-bli-familjehem
-
Bara under det senaste dygnet har det kommit 400 flyktingar på en Stena Line båt från Tyskland till Sverige.
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6252803
tinyurl.com/ozwcshe
Jag tror jag snart får uppdatera rubriken till "2000 asylsökare om dagen".
-
Bill, tror du fortfarande att invandringen minskar?
"Sveriges kommuner har mellan januari och juli i år tagit emot fler flyktingar som fått uppehållstillstånd än samma period förra året. Än så länge har 28.650 flyktingar tagits emot vilket är ungefär 4.000 fler personer än första halvåret år 2014."
pejl.svt.se/flyktingar-per-kommun-2015/