Inlägg från: Gert |Visa alla inlägg
  • Gert

2000 asylsökare i veckan i Sverige

Ny statistik som Migrationsverket har släppt visar att ca 2000 människor i veckan söker asyl i paradiset Sverige.

Då räknas inte de så kallade ensamkommande barnen in vilka uppgår till 500 i veckan.

Totalt är det nu närmare 50.000 asylsökare som bor i Migrationsverkets olika boenden och inhyrda bostäder.

twitter.com/hashtag/migfakta

tinyurl.com/pqlg9t3

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-09-12 12:55
    Dags för en uppdatering. De senaste månaderna har fler än 3.000 asylsökare per vecka kommit.
  • Svar på tråden 2000 asylsökare i veckan i Sverige
  • Gert
    Petteri J skrev 2015-08-03 17:47:43 följande:
    Vart vill du komma med tråden?

www.svenskaresebloggen.wordpress.com
    En del tror inte på att det är så många asylsökare som kommer till Sverige. Nu har de bevis på att det gör det.
    Give ´em Hell!
  • Gert
    todo nada skrev 2015-08-03 17:51:03 följande:
    Ditt bevis är lögn.

Antalet asylsökande har minskat med 10% sedan 2014.
    Lögn?

Den här "lögnen" som du kallar det och hänvisar till att asylsökandet har minskat med 10% innebär ju bara att det var ännu fler som sökte asyl 2014.
    Give ´em Hell!
  • Gert
    Nerfherder skrev 2015-08-03 18:01:31 följande:

Jag förstår inte vad Gert vill ha sagt med tråden...

Var det inte du som inte trodde på att det kom 2000 asylsökare i veckan? Eller det kanske var Sensitiveguy som inte verkar vara kvar här längre.
    Give ´em Hell!
  • Gert
    pickaxe skrev 2015-08-03 17:59:11 följande:

Förklara gärna problemet med att hjälpa människor som flyr till ett potentiellt bättre liv.

Problemen finns väldokumenterade och det är bara att läsa om du söker lite grann på nätet. Även asylsökare själva beskriver problemen med Sveriges asylpolitik.
    Give ´em Hell!
  • Gert
    todo nada skrev 2015-08-03 18:06:43 följande:
    Det gör det inte varje vecka Gert.

Sluta sprida lögner.
    Jag har inte skrivit att det kommer 2000 varje vecka. Hur är läsförståelsen?
    Give ´em Hell!
  • Gert
    todo nada skrev 2015-08-03 18:13:27 följande:
    Du har heller inte förtydligat att din statistik endast avser vecka 31 2015.

Läs och förstå det du...
    Ser du bilden i trådstarten? Där står tydlig statisk om vecka 29, 30 och 31.
    Give ´em Hell!
  • Gert
    Tintinikongo skrev 2015-08-11 19:38:35 följande:
    Om inte sådana som du hade mjölkat u länderna på deras tillgångar och arbetskraft hade de nog inte sökt sig hit! Förändra ditt sätt att konsumera så lovar jag dig att få kommer söka sig hit till kalla Sverige! Men det kommer du aldrig göra din parasit!
    Är du ytterligare en som skyller världens problem på alla vita heterosexuella män?
    Give ´em Hell!
Svar på tråden 2000 asylsökare i veckan i Sverige