BF april 2016
Varit på Kub idag, fått se den lilla vilden. Fick 1:1500 för downs syndrom vilket de räknar som låg risk men jag tycker det låter som ganska hög risk om man jämför med tex 1:20 000 som de flesta verkar få :S
Varit på Kub idag, fått se den lilla vilden. Fick 1:1500 för downs syndrom vilket de räknar som låg risk men jag tycker det låter som ganska hög risk om man jämför med tex 1:20 000 som de flesta verkar få :S
Tjejer har ni börjat fundera el redan valt namn?! Vi har redan bestämt! Blir det en pojke så blir det Filip och en flicka Ellie! Sen återstår ju bara att se om namnen fortfarande passar när bebisen tittat ut! :)
Någon som har börjat få mage? :)
Jag måste bara fråga om stödstrumpor. Min bm rekommenderade att jag redan nu skulle införskaffa och börja använda det. Är i v 12. Hur har ni andra gjort?
Har ju hänt lite grann iallafall. Tog senaste bilden i måndags i 11+6
Jag var hos mvc-läkaren idag. Fortsatt 50% sjukskriven för foglossning. Och han vill boka in mig på tillväxtultraljud runt v 35. Och de ska ha mer koll på mitt glykosvärde då det ibland är högt.
Men jag är nöjd med fortsatt sjukskrivning då det går bra så.
Jag har sen igår haft jätte ont mellan benen. Alltså inne i muffen. Vet inte alls vad det beror på men det är väldigt obehagligt. Har aldrig haft såhär förut. Någon som vet vad det kan vara?